توزیع ۲۵۰ تن مرغ منجمد در لرستان

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۲۵۰ تن گوشت مرغ منجمد طی هفته گذشته به منظور تنظیم بازار در سطح استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، مسعود میرموسوی معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار کرد: ۲۵۰ تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ١۵ هزار و ۵٠٠ تومان توزیع شده است تا بخشی از نیاز مردم به این ماده غذایی با نرخ مصوب و پایین‌تر از بازار مصرف تامین شود.

او ادامه داد: توزیع گوشت مرغ به صورت سیار در سطح لرستان انجام می‌شود که مردم می‌توانند با مراجعه به واحد‌های سیار، مرغ مورد نیاز خود را تامین کنند و بازرسان این سازمان نیز برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در حال بررسی وضعیت بهداشتی توزیع گوشت هستند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: با توجه به اینکه استقبال شهروندان برای خرید مرغ منجمد در لرستان خوب بوده به همین منظور مقادیر دیگری نیز برای توزیع در استان خریداری شده است که براساس نیاز مردم وارد بازار مصرف می‌شود.

میرموسوی اظهار داشت: بازرسان سازمان صمت مراحل توزیع مرغ منجمد را به صورت ویژه بررسی می‌کنند تا در صورت بروز مشکل یا رعایت نکردن شیوه نامه ‌های بهداشتی مراتب را گزارش و برخورد قانونی لازم را اعمال کنند.

او ادامه داد: مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های سیار توزیع مرغ منجمد از جمله گرانفروشی یا رعایت نکردن شیوه ‌های بهداشتی، مراتب را به شماره ١٢۴ اطلاع دهند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: کار توزیع گوشت مرغ منجمد تا زمانی که بازار آن در استان تنظیم شود ادامه خواهد داشت.

مصرف سالانه گوشت مرغ در لرستان ۵۰ هزار تن و تولید ۶۲۵ واحد مرغداری استان نیز بیش از ۷۰ هزار تن است.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار