اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر گفت:از سوی خیر خرمشهری تجهیزات پزشکی به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) خرمشهر اهدا شد.

آرش نقدی رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: یک دستگاه مانیتور با تمام امکانات همراه با ترالی مخصوص و یک دستگاه نمایشگر علائم حیاتی جمعاً به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال از سوی یک شهروند نیکوکار خرمشهری به بخش های شیمی درمانی و آی سی یو این بیمارستان اهدا شد. 

او افزود:دستگاه های نمایشگر (مانیتورینگ) برای نمایش علائم حیاتی بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه، اورژانس و اتاق‌های عمل به‌عنوان یکی از تجهیزات ضروری و لازم به‌کار می‌روند.

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر اضافه کرد: این دستگاه ها برای نمایش علائم حیاتی بیمار به‌طور مستمر به‌کار می‌رود و اطلاعات مربوط  به علائم حیاتی بیمار را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌سازد و در شرایط نامطلوب بیمار، هشدارهای لازم را به تیم پزشکی می‌ دهد.

نقدی ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه، یاد آور شد :پیش از این نیز خیرین خرمشهری در عرصه سلامت حضور پر رنگی داشته و همگام با مدافعان سلامت به مردم این شهرستان خدمت  رسانی کرده اند.

سرپرست بیمارستان حضرت ولیعصر خرمشهر در پایان از خیرین و نیکوکاران خواست تا با توجه به شیوع موج سوم در کشور و همه گیری ویروس کرونا در سطح شهرستان خرمشهر، بیمارستان حضرت ولیعصر را بیش از گذشته پشتیبانی و حمایت کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.