دبیرستان دخترانه در روستای ام الدبس در قالب طرح آجر به آجر افتتاح شد

دبیرستان ۳ کلاسه دخترانه بانو فلکشاهی در قالب طرح آجر به آجر، امروز با حضور جمعی از مسئولان استان خوزستان در روستای ام الدبس شهرستان دشت آزادگان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دبیرستان دخترانه ۳ کلاسه در روستای ام الدبس از توابع بخش بستان دشت آزادگان با حضور قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، علی قربانی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان، مسئولان شهرستانی و محلی و اهالی این روستا افتتاح شد.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تقدیر از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و خیرین مدرسه ساز، گفت: فضای آموزشی یکی از اصلی‌ترین نیاز دانش آموزان این روستا بوده است که الحمدالله امروز به بهره داری رسید.

دبیرستان دخترانه در روستای ام الدبس در قالب طرح آجر به آجر افتتاح شد

علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان به خبرنگار ما گفت: دبیرستان ۳ کلاسه دخترانه بانو فلکشاهی (آبی آسمان ۴) در قالب طرح آجر به آجر و عدالت آموزشی با مشارکت موسسه خیریه آبی آسمانی در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات خیری-ملی-مشارکتی افتتاح شد.

او بیان داشت: با احداث این مدرسه مشکل دانش آموزان این منطقه که مجبور بودن مسافت طولانی را به شهر بروند و در آنجا تحصیل کنند برطرف شد.

دبیرستان دخترانه در روستای ام الدبس در قالب طرح آجر به آجر افتتاح شد

زیبا صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه استان خوزستان در حاشیه این مراسم با ابراز خرسندی از حضور و مشارکت خیرین نیکوکار در امر مقدس مدرسه سازی گفت: خیرین با مشارکت در ساخت مدارس، آینده را برای فرزندان این سرزمین می‌سازند. مدرسه مهم‌ترین مکانی است که کودکان می‌توانند در آن رشد کنند و اصول انسانی را بیاموزند و در نهایت پیشرفت کشور را حاصل کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.