طبق قانون با کسانی که مصوبات ستاد کرونا را اجرا نکنند برخورد می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:با هر فرد یا بخشی که از اجرای مصوبات ستاد کرونا سرپیچی کند طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علیار راستگومعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه کمیته نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه تصمیم‌گیری‌های این ستاد نیز بر اساس نظرات تخصصی وزارت بهداشت انجام می‌شود گفت:ستاد مقابله با کرونا، پشتیبان بخش بهداشت و درمان بوده و مصوبات این ستاد در حکم مصوبات شورای عالی امنیت ملی و اجرای آن‌ها برای همگان الزامی است.

او با بیان اینکه با هر فرد یا بخشی که از اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا سرپیچی کند طبق قانون برخورد می‌شود افزود: تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافته است و هم اکنون در شرایط عادی نیستیم و تصمیمات باید متناسب با شرایط باشد و در جامعه القای عادی‌انگاری نکند.

او با تاکید بر اینکه با هرگونه رویدادی که موجب تشکیل اجتماع و حضور خانواده‌ها باشد مخالف هستیم گفت: در صورتی که برای برگزاری مراسم خاصی ضرورتی وجود داشته باشد باید با مجوز ستاد مقابله با کرونا و نظارت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضرورت مداخله موثر در بحث رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ادامه داد: ساز و کار نظارت بر این امر باید به طور کامل اجرا شده و با متخلفان به صورت جدی برخورد شود.

راستگو از دستگاه‌های مسئول خواست گزارش عملکرد خود را در خصوص نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حوزه مسئولیت خود به دانشگاه علوم پزشکی تبریز ارائه کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.