رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراکز بهداشتی و درمانی زیر مجموعه شبکه بهداشت شهرستان مسجدسلیمان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراکز بهداشتی و درمانی زیر مجموعه شبکه بهداشت مسجدسلیمان، بیمارستان ۲۲ بهمن، شفا تامین اجتماعی و درمان قدیم نفت بازدید کرد.

او در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: وضعیت کرونا در خوزستان قرمز بوده و این شهرستان نیز جزو شهر‌های فوق پرخطر در کشور است و با رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک، شستوشو دست ها، حضور نیافتن در تجمع و مراسم‌ها شرایط را برای کاهش انتقال بیماری کرونا فراهم کنیم.

اوبول نژادیان با بیان اینکه برگزاری تجمع‌های خانوادگی نقاط آسیب بشمار می‌رود افزود: ترس مردم از بیماری کرونا ویروس نسبت به فروردین و اسفند ماه کاهش یافته است چراکه آنها در بسیاری از دورهمی‌ها شرکت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه کنترل و پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ در شهرستان مسجدسلیمان قرار گرفت و با تاکید بر اجرای اصول بهداشتی، دستورات لازم جهت ارتقای سطح بهداشت و درمان منطقه را ارایه کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.