ممنوعیت چاپ و تکثیر آگهی ترحیم در چهارمحال و بختیاری

چاپ و تکثیر آگهی ترحیم و مراسم عقد و عروسی در استان چهارمحال و بختیاری ممنوع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای چاپ آگهی ترحیم، مراسم عقد و عروسی از طرف چاپخانه‌ها و مراکز وابسته به چاپ، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی زیر مجموعه این اداره کل در استان را در پی تشدید شیوع کرونا ممنوع اعلام کرد.

سید حسین نژاد حسینی معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این ممنوعیت با توجه به شرایط قرمز کرونایی در استان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مدیران مراکز چاپی و انتشاراتی، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و مراکز وابسته به چاپخانه‌ها در استان چهارمحال و بختیاری می‌رساند: با توجه به ازدیاد مبتلایان به کرونا و افزایش آمار مبتلایان، بنا به تاکید ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا، چاپ و انتشار هر گونه آگهی ترحیم و مراسمات عقد و عروسی به منظور جلوگیری از تجمعات و کاهش ابتلا به این بیماری تا اطلاع ثانوی در سطح استان ممنوع است.

تیم‌های نظارتی و بازرسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کمیته‌های اجتماعی، انتظامی و امنیتی ستاد کرونا از تاریخ ابلاغ این اطلاعیه به صورت مستمر نسبت به بازرسی و نظارت بر فعالیت آن مراکز در سطح شهرستان‌ها اقدام و با واحد‌های متخلف برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

در این راستا از مدیران و متصدیان چاپخانه‌ها و مراکز وابسته و کانون‌های آگهی و تبلیغاتی تقاضا می‌شود همکاری لازم را تا عادی شده شرایط استان معمول نمایند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.