برگزیدگان جشنواره فیلم و عکس دانشجویی امید در بوشهر معرفی شدند

نهمین جشنواره فیلم و عکس دانشجویی امید با معرفی برگزیدگان در دانشگاه خلیج فارس بوشهر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، نهمین جشنواره فیلم و عکس دانشجویی امید که از دوشنبه ( ۵ آبان)  کار خود را به صورت مجازی و برخط در دانشگاه خلیج فارس بوشهر آغاز کرده بود پنجشنبه شب( ۸ آبان) با معرفی برگزیدگان جشنواره به شکل مجازی به پایان رسید.

مراسم پایانی جشنواره فیلم و عکس دانشجویان سراسر کشور (امید) با حضور مسئولان کشوری و استانی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت پخش زنده برگزار شد.

بر اساس رای هیات داوران، در بخش انیمیشن، کاکایی کاری از زهرا ملایری،  در بخش مستند آشوب اثر جعفر نجفی، در بخش فیلم تجربی فیلم غرقاب اثر مسلم آقاکوچک‌زاده ، در بخش فیلم ۱۰۰ ثانیه ای سرو اثرخشایار الوندی، در بخش فیلم داستانی تاناکورا کاری از حامد پری‌زاده، میثم حسنی، امیررضا رشتی، در بخش فیلم ویژه تاخیر نیما سیاوش، بهترین بازیگر مرد امید سلیمی برای فیلم تاناکورا، بهترین بازیگر زن فرزانه پرویزی برای فیلم تعقیب، بهترین کارگردانی فردین انصاری برای فیلم فشن، بهترین فیلمنامه محسن مهاجری برای فیلم‌عصر گاوآهن، بهترین تدوین پویان شعله‌ور برای گوشت تلخ و تاناکورا، بهترین فیلمبرداری امیرپور حکمت برای فیلم‌ ناهید، بهترین دستاورد فنی فردین انصاری برای فیلم فشن به عنوان برگزیده معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


جایزه ویژه هیات داوران نیز به محمد علیزاده برای فیلم ناهید تعلق گرفت.

هیات داوران جشنواره شامل نرگس آبیار، پگاه آهنگرانی، دکتر احمد الستی، ماهور الوند، احسان عبدی‌پور، مرتضی فرشباف و مرتضی نجفی بود.

نهمین جشنوارهٔ فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور (امید)، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به میزبانی دانشگاه خلیج فارس از ۵ تا ۸ آبان به صورت مجازی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.