تداوم همکاری شرکت سنگ آهن با کادر درمان در موج سوم کرونا

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از اهدای ۱۷ هزار ماسک و ۲۵ کپسول اکسیژن به بیمارستان ولیعصر (عج) بافق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مصطفی فخری بافقی، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از اهداء ۱۷ هزار ماسک به بیمارستان ولیعصر (عج) بافق خبر داد و گفت: با دستور مدیرعامل شرکت سنگ آهن و با تلاش واحد اچ اس ای (HSE) به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی و حفظ سلامت همشهریان، ۱۷ هزار ماسک شامل ۱۵ هزار ماسک سه لایه و ۲ هزار ماسک n۹۵  تهیه و به بیمارستان ولیعصر (عج) اهدا شد.

او با اشاره به اهدا ۲۵ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری به این بیمارستان، افزود: از این تعداد ۱۰ عدد تحویل داده شده است و مابقی طی دو روز آینده اهدا می‌شود.

فخری تصریح کرد: همچنین پنج دستگاه اکسیژن ساز نیز در آینده به بیمارستان ولیعصر (عج) تحویل داده می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان و تکمیل ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان برای بیماران کرونایی، تاکید کرد:  از عموم همشهریان عزیز می‌خواهیم ضمن استفاده از ماسک از حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند، زیرا تنها در سایه همدلی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌توان با این ویروس مقابله کرد، در غیر این صورت در ماه‌های آذر و دی شاهد وخیم‌تر شدن اوضاع خواهیم بود.

فخری بافقی بیان کرد: شرکت سنگ آهن در کنترل و مهار بیماری کرونا، با همه توان و ظرفیت برای کمک به کادر درمان به میدان آمده است و تا ریشه کنی این بیماری منحوس همگام با مدافعان سلامت خواهد بود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار