آیت الله سعیدی در خطبه های مجازی:

حضرت ولیعصر (عج) ادامه دهنده راه پیامبر(ص)هستند

امام جمعه قم گفت:خداوند اراده کرده است که راه پیامبر (ص) تداوم داشته باشد و حضرت مهدی (عج) ادامه دهنده این مسیر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سید محمد سعیدی ،امام جمعه قم در خطبه‌های جمعه که به دلیل قرارگیری شهر مقدس قم در وضعیت قرمز کرونایی به صورت مجازی از حرم حضرت معصومه(س) ایراد شد،ضمن محکومیت اهانت به پیامبر اعظم(ص) گفت: خداوند متعال وعده داده است که دین الهی و حکومت صالحان در زمین فراگیر خواهد شد و این گونه اقدامات جاهلانه و کینه توزانه در جسارت به پیامبر اکرم(ص)، نمی تواند مانع تحقق وعده های الهی در زمین شود.

او افزود: متاسفانه امروز در کشور‌هایی که خود را متمدن می‌دانند، به پیامبر رحمت جسارت می‌شود و رئیس جمهوری آن‌ها به اسم آزادی بیان از آن حمایت می‌کند، اما آن‌ها هرگز نمی‌توانند در برابر اراده الهی ایستادگی کنند.

سعیدی ادامه داد: پروردگار متعال برای بندگان خود خیر و صلاح را می‌خواهد و وعده داده است که بندگان شایسته و صالح خداوند روزی در زمین، حکومت مطلق را به دست خواهند گرفت و سنت‌های الهی را در زمین جاری می‌کنند، ما هم باید در این مسیر تلاش و مجاهدت کنیم.

امام جمعه قم گفت: انبیای الهی برای هدایت جامعه به سمت فضیلت و سعادت مبعوث  و در این مسیر رنج و سختی بسیاری را متحمل شده اند، زیرا رسیدن انسان‌ها به کمال حقیقی، جز با رهبری حجت الهی میسر نخواهد بود.

او بیان کرد: کسانی که منحرف شده و در مسیر شقاوت قرار گرفته اند و دست از ظلم و طغیان برنمی دارند، حجت الهی بندگان مؤمن را برای مقابله با آن‌ها بسیج خواهد کرد و موانع رسیدن انسان‌ها به کمال و سعادت را از میان برمی دارد.

سعیدی همچنین تصریح کرد: قرن هاست که مکتب‌های مختلف بشری بدون تکیه بر وحی الهی آمده و رفته اند و چیزی جز تخریب جهان و طبیعت به ارمغان نیاورده اند، اما بر اساس وعده‌های الهی حضرت ولیعصر (عج) خواهند آمد و دین خدا را در سرتاسر زمین حکمفرما می‌کنند.

امام جمعه قم  ادامه داد: خداوند اراده کرده است که راه پیامبر (ص) تداوم داشته باشد، ادامه راه پیامبر (ص) حضرت مهدی (عج) هستند و خداوند این نور را ادامه می‌دهد که باید حوصله و صبر کرد و در مسیر ولایت‌فقیه باقی بمانیم.

او در پایان تاکید کرد: امروز و در شرایط شیوع کرونا در کشورمان، باید برای عبور از تمامی مشکلات اقتصادی و اجتماعی، اتحاد و انسجام داشته باشیم و مجاهدانه تلاش کنیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار