بازی فوتبال لیورپول - وستهام/ مدافع عنوان قهرمانی به دنبال حفظ شکست ناپذیری در خانه

در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم‌های آرسنال و وستهام به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر انگلیس شنبه از ساعت ۲۱ لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم وستهام خواهد بود.

لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی از ۶ بازی ۱۳ امتیاز کسب کرده و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به اورتون در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد، وستهام هم از ۶ بازی ۸ امتیاز اندوخته و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به منچسترسیتی و نیوکاسل، دیگر تیم‌های ۸ امتیازی، در رتبه دوازدهم جدول جای گرفته است.

تیم وستهام رقابت‌های این فصل را بسیار بد شروع کرد، اما در ادامه موفق شد ۸ امتیاز کسب کند و در هفته‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. این تیم پس از شکست در ۲ بازی اول خود برابر نیوکاسل و آرسنال، موفق شد ولوز و لسترسیتی را شکست دهد و برابر تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی به تساوی دست یافت.

لیورپول که سه‌شنبه در لیگ قهرمانان اروپا در دیدار با میتیلند دانمارک به پیروزی دست یافته است، در بازی هفته ششم لیگ برتر به زحمت با نتیجه ۲ یک برابر شفیلد یونایتد به پیروزی دست یافت، اکنون به دنبال چهارمین پیروزی متوالی خود است.

قطعاً اگر فن دایک در ادامه فصل نتواند برای لیورپول به میدان برود دفاع از عنوان قهرمانی برای سرخپوشان مرسی ساید بسیار دشوار خواهد بود.

لیورپول در خانه رکورد فوق‌العاده‌ای دارد و از آوریل سال ۲۰۱۷ که ۲-۱ برابر کریستال پالاس شکست خورد دیگر شکستی نداشته است، اما با توجه به شرایط اخیر وستهام و روند رو به رشد این تیم، شاگردان مویس برای کسب امتیاز و حتی شکست لیورپول خوش‌بین هستند.

وستهام با کسب نتیجه مساوی برابر منچستر سیتی در هفته هفتم لیگ برتر، حالا چهار هفته است که شکست نخورده است. این تیم امیدوار است که بتواند برابر لیورپول امتیاز کسب کند بخصوص اینکه در بین تیم‌های بالای جدول لیورپول بیشترین گل را تا کنون دریافت کرده است.

این در حالی است که وستهام پس از فصل ۲۰۱۵ که در جام حذفی لیورپول را شکست داد دیگر نتوانسته است برابر سرخ پوشان به پیروزی دست یابد، اما لیورپول از هفت بازی برابر وستهام در ۶ بازی به پیروزی رسیده است.

مصدوم و محروم

در آستانه این دیدار خبر مصدومیت میکائیل آنتونیو ستاره گلزن وستهام اردوگاه این تیم را شوکه کرده است، این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دیدار هفته گذشته با منچسترسیتی حداقل یک ماه باید دور از مسابقات باشد.

مصدومیت میکائیل آنتونیو ستاره گلزن وستهام بزرگترین ضربه برای این تیم در خط حمله خواهد بود است.

در لیورپول فن دایک همچنان غایب است و وضعیت فابیانو و جوئل ماتیپ هم برای این بازی مشخص نیست. همچنان تیاگو آلکانترا و نبی کیتا شرایط نامشخصی دارند.

گرچه تصور می‌شد جردن هندرسون که در بازی برابر میتیلند تعویض شد، مصدوم است، اما یورگن کلوپ عنوان کرده که او برای بازی روز شنبه آماده است.

ترکیب احتمالی

لیورپول: آلیسون بکر، الکساندر-آرنولد، گومز، ویلیامز، رابرتسون، هندرسون، میلنر، واینالدوم، صلاح، فیرمینو، مانه

وستهام یونایتد: فابیانسکی، کوفال، بالبوئنا، اوگبونا، کرسول، ماسوآکو، بوون، رایس، سوچک، فورناز، سباستین هالر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۰:۰۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
حاجی شما هم یه چیزی میزنین یبار گفتین لیورپول با وستهام یبار گفتین آرسنال با وستهام
آخرین اخبار