دادستان عمومی و انقلاب امیدیه:

قاتل فراری در امیدیه دستگیر شد

کریمی گفت: عامل قتل در شهرک یاسر شهرستان امیدیه پس از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

ارسلان کریمی دادستان عمومی و انقلاب امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع قتل طی روز‌های گذشته در شهرک یاسر این شهرستان گفت: از همان ساعت اولیه وقوع حادثه، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم از طرف دادستانی و پلیس اقدامات قضایی آغاز شد.

او با بیان اینکه با تلاش ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی امیدیه، مرد قاتل با ۲۸ سال سن، طی ۴۸ ساعت در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و با قرار بازداشت روانه زندان شد، افزود: همه متهمان اصلی دخیل در وقوع قتل نیز شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات اولیه برای مشخص شدن علت قتل آغاز شده است.

کریمی بیان داشت: همچنین در عملیات نیروی انتظامی، ۴۰۰ لیتر مشروب، ۴ دستگاه ارز دیجیتال بیت کویین و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بخش جایزان شهرستان امیدیه کشف شد و ۴ نفر یا هماهنگی مراجع قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب امیدیه ضمن تقدیر از تلاش‌های بازپرس شعبه سوم، پرسنل آگاهی، فرماندهی انتظامی و دیگر نیرو‌های اطلاعاتی برای تامین امنیت شهروندان شهرستان اظهار کرد: قانون بر امنیت استوار است و هر فرد یا گروهی بخواهد امنیت جامعه را خدشه دار کند، براساس قانون مجازات‌های اسلامی با متخلفان برخورد قضایی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.