بر اساس مصوبه نشست مشترک ستاد مبارزه با کرونا ستاد بحران و شورای اداری:

کلاس‌های درس در ۱۲ شهرستان و منطقه آموزشی چهارمحال و بختیاری به صورت غیر حضوری است

از فردا شنبه ۱۰ آبان ۹۹، کلاس‌های درس در ۱۲ شهرستان و منطقه آموزشی چهارمحال و بختیاری به صورت غیر حضوری است.

از شنبه کلاس‌های درس در ۱2 شهرستان و منطقه آموزشی چهارمحال و بختیاری به صورت غیر حضوری استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت : پیرو مصوبات نشست مشترک ستاد مبارزه با کرونا، ستاد بحران و شورای اداری استان، کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس (برای معلمان و دانش آموزان) در شهرستان‌های شهرکرد( نواحی یک و دو) ، بروجن، لردگان، خانمیرزا، فارسان، بن، سامان و مناطق گندمان، بلداجی، فلارد و لاران تا اطلاع بعدی به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی انجام خواهد شد.

او با تاکید بر ایتکه شرایط حاضر به معنای تعطیلی فرآیند آموزش نیست و فعالیت‌های آموزشی از طریق فضای مجازی ادامه دارد افزود: در شهرستان‌های کوهرنگ، کیار، اردل و مناطق میانکوه و عشایر، فعالیت مدارس مثل قبل و به صورت حضوری انجام می‌شود.
 
 
او گفت: برای مدارس با جمعیت کمتر از 10 نفر و مدارسی که در آن روستا زیر ساخت استفاده از فضای مجازی و شبکه شاد وجود ندارد و معلمان بومی هستند و یا بیتوته می‌کنند، آموزش به صورت حضوری انجام می‌شود.
 
قائد امینی با بیان اینکه نظارت مستقیم و مستمر بر فرآیند آموزش مجازی توسط معلمان و دانش آموزان مدارس، بر عهده مدیر  آموزشگاه است از آنان خواست: ضمن مشاهده مستمر کارتابل آموزشگاه،  به بخشنامه‌های اداری ارسالی از طرف وزارت متبوع، اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره شهرستان و منطقه، در موعد مقرر پاسخ دهند و در راستای حفاظت فیزیکی از مدارس و جلوگیری از هدررفت حامل‌های انرژی اهتمام داشته باشند.
 
او از مدیران مدارس همچنین خواست: جهت حضور عوامل اجرایی در مدرسه به منظور پاسخگویی به ارباب رجوع (بویژه برای دانش آموزان پذیرفته شده در کنکور سراسری و مشمولان حوزه نظام وظیفه و ...) و همچنین شیفت بندی حضور عوامل اجرایی مدارس،برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار