درخواست پلمب ۱۸ باشگاه ورزشی در زنجان

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در یک ماه گذشته بیش از ۳۰۰ باشگاه ورزشی بازرسی شده که ۱۸ باشگاه طی چهار نامه به اداره اماکن نیروی انتظامی برای پلمب معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حمزه پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در یک ماه گذشته بیش از ۳۰۰ باشگاه ورزشی بازرسی شده که ۱۸ باشگاه طی چهار نامه به اداره اماکن نیروی انتظامی برای پلمب معرفی شده است.

حمزه پور بااشاره به اینکه  طی یک ماه گذشته بیش از ۴۰ اخطاریه به باشگاه‌ها داده شده است، گفت: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان نهاد حاکمیتی، ناظر و حامی فعالیت‌های ورزشی استان زنجان، سلامتی عموم مردم به ویژه ورزشکاران را اولویت اول و مقدم بر هرکاری میداند.

او با تاکید بر لازم‌الاجرا بودن مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا و با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا در استان زنجان  افزود: اداره کل ورزش و جوانان از زمان صدور دستور و مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا اقدام به نامه‌نگاری با همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان‌ها و هیأت‌های ورزشی در راستای پیگیری و تاکید بر اجرای مصوبات کرده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان زنجان ادامه داد: بیش از ۶۰ باشگاه ورزشی در استان زنجان  که به علت شیوع ویروس کرونا، متحمل ضرر و زیان شده بودند، تسهیلات بانکی دریافت کردند.

او مجموع درخواست کنندگان تسهیلات بانکی فعالان در عرصه باشگاه‌ها اعم از مدیر، مربی و دیگر کارکنان را ۲۲۷ نفر اعلام کرد و گفت: تسهیلات درخواستی برای این تعداد باشگاه ورزشی در مجموع ۱۶ میلیارد ریال اعلام شده  است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.