بانوی ملی پوش دارت: حضور در رقابت‌های مجازی قهرمانی جهان تجربه خیلی خوبی بود

زهرا رجبی، بانوی ملی پوش دارت کشورمان، درباره تجربه شرکت در اولین رقابت مجازی مسابقات قهرمانی جهان توضیحاتی را بیان کرد.

زهرا رجبی، بانوی ملی پوش دارت کشورمان در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات جهانی و مجازی دارت گفت: اولین مسابقات قهرمانی دارت جهان به صورت مجازی و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد. این سری رقابت‌ها بسیار خوب و در سطح بالایی بود. با بازیکنان فوق العاده قوی و خوبی بازی کردم. در این بازی‌ها توانستم با بازیکنان مطرح کشور‌های مختلف آشنا بشوم.

رجبی تصریح کرد: به نظر من دارت کشورمان نسبت به بسیاری از کشور‌ها در سطح بالاتری قرار دارد. بازی من در مرحله حذفی با بازیکن آلمانی بزرگترین تجربه‌ای بود که در این بازی‌ها کسب کردم؛ چرا که تا به حال با یک بازیکن خانم در این سطح و درجه بازی نکرده بودم.

بانوی ملی پوش دارت بیان کرد: قطعا مسابقات حضوری بهتر از مجازی است، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در چند دوره از مسابقات مجازی دارت شرکت کردم که در آشنایی من با نحوه برگزاری رقابت‌های مجازی بسیار موثر بود و به من کمک زیادی کرد.

رجبی رقابت‌های مجازی را استرس زا دانست و گفت: بر خلاف این تصور که اکثریت فکر می‌کنند مسابقات آنلاین استرس ندارد و بازیکن راحت‌تر است، به نظر من در این رقابت‌ها استرس بیشتری حاکم است؛ چرا که بازیکن حریف را نمی‌بینم و شرایط او را نمی‌دانم. مسابقات حضوری بسیار بهتر است و ما بازیکنان نیز می‌توانیم با عملکرد بهتری در بازی‌های حضوری حاضر شویم.

رجبی در پایان بیان کرد: از مسئولان مربوط بسیار تشکر می‌کنم، چرا که مسابقات را به نحو احسن برگزار کردند. از رئیس انجمن دارت بابت رقم زدن چنین تجربه خوبی تشکر می کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار