ساخت ۴ واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

همزمان با ولادت پیامبر اعظم (ص)، ۴ واحد مسکن مددجویی با مشارکت خیران در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نجف علی حیدری قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از مشارکت خیران در زمینه احداث مسکن ویژه خانواده‌های نیازمند استان اظهار داشت: چهار واحد مسکونی با هزینه خیران احداث و همزمان با ولادت پیامبر اعظم (ص) در اختیار خانواده‌های تحت حمایت این نهاد قرار می‌گیرد.

او با اشاره به معرفی مددجویان فاقد مسکن دارای شرایط پس از بررسی کارشناسان به نیکوکاران افزود: اعتبار احداث این واحد‌های مسکونی از سوی چهار فرد نیکوکار تأمین شده است که مراحل ساخت با نظارت سازمان نظام مهندسی و با مصالح مرغوب انجام شده است.


بیشتر بخوانید


حیدری زمان آغاز احداث این واحد‌های مسکونی در مناطق محروم استان را از تیرماه امسال عنوان و مطرح کرد: این واحد‌های مسکونی در چهار روستای محروم صالح کوتاه، لبد، گل سرخ و شوارز به بهره‌برداری می‌رسند.

او ادامه داد: طرح بهسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی روستایی از طرح‌های کمیته امداد در راستای تأمین مسکن متناسب، مقاوم و بادوام روستایی برای مددجویان است. نیکوکاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح به سامانه «طرح نوسازی مسکن روستایی» مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.