محدودیت‌های کرونایی نباید بر روی خدمات قضایی به مردم تأثیر بگذارد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: اگرچه بیماری کرونا مشکلاتی را برای ادارات ایجاد کرده است اما باید تلاش شود تا کمیت و کیفیت خدمات قضایی تحت تأثیر محدودیت‌های کرونایی قرار نگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری یزد بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نوین و تکنولوژی‌های روز تأکید کرد و بیان داشت: معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری باید بستر استفاده از این ظرفیت‌ها را برای ارتقاء خدمات قضایی در دوران محدودیت‌های کرونایی فراهم نماید.

او تصریح کرد: اگر یک مقام قضایی به لحاظ درگیری یکی از اعضای خانواده به بیماری کرونا باید دوران قرنطینه را بگذارند، باید این سرمایه انسانی به طرق ممکن و با استفاده از تکنولوژی‌های روز اقدامی شود تا کار مردم روی زمین نماند.

این مقام قضایی، حفظ سلامت نیروی انسانی را به عنوان سرمایه‌های اصلی دستگاه قضا مهم و ضروری برشمرد و اظهار داشت: گرچه معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی به لحاظ تهیه ماسک و مواد ضد عفونی تلاش زیادی انجام می‌دهد و در اکثر روز‌ها پس از اتمام ساعت کار اداری به ضد عفونی و گندزدایی تمامی محیط‌های اداری همت می‌گمارد، اما وضعیت شیوع بیماری در استان رو به وخامت است و این نیازمند مراقبت بیشتر و رعایت فاصله گذاری، دوری از تجمعات و رعایت بیش از پیش بهداشت فردی است.

دهشیری بار دیگر بر دقت بر آیین نامه ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های واصله از قوه قضاییه تأکید کرد و ابراز داشت: هر معاونت موظف است بر حسب بخشنامه ها، دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌های واصله از حوزه ستاد قوه، وظایف و اقدامات اجرایی صورت گرفته را به صورت دقیق و مستند ثبت نماید تا سیاست‌ها و منویات ریاست قوه قضاییه به صورت دقیق و منظم در استان اجرا شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار