یکی از مالکان باشگاه فوتبال رایکا بابل گفت: هرگز افرادی که با احساسات هواداران رایکا بازی کردند را نمی‌بخشم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پیمان منیری یکی از مالکان باشگاه رایکا در رابطه با پرونده طلب دراگان اسکوچیچ از باشگاه خونه به خونه بابل گفت: ما مجبوریم که طلب آقای اسکوچیچ را پرداخت کنیم تا پنجره نقل و انتقالاتی تیم رایکا باز شود، اما هرگز مسئولانی که تا امروز ما را بازی دادند و با احساسات هواداران تیم رایکا بازی کردند نمی‌بخشم.

او افزود: از استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خواهش کردیم که حداقل در کنار تیم رایکا بابل تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور باشند تا ما دلگرم شویم که برای مسئولان مازندران تیم رایکا و فوتبال بابل هم مهم است، اما مثل اینکه از نظر این دوستان، رایکا نماینده مازندران نیست.


بیشتر بخوانید


منیری گفت: واقعا دلم برای این مردم و هواداران پرشور تیم رایکا می‌سوزد و وقتی می‌بینم فوتبال بخشی از زندگی آن‌ها شد و شبانه روز در فکر آینده تیم شهرشان هستند، سرم را پایین می‌گیرم.

مالک باشگاه رایکا بابل افزود: استاندار مازندران در آخرین جلسه‌ای که در ساری برگزار شد به آقای رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران دستور دادند که جلسه‌ای را با آقای اسکوچیچ برگزار کنند، اما با گذشت دو هفته هیچ کاری انجام نشده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.