از سرگیری خدمات‌رسانی متوقف شده به شهرک مهدیه مرودشت

شهردار مرودشت، گفت: مشکلات خدمات‌رسانی به شهرک مهدیه مرودشت که حدود ۶ سال به دلیل برخی تخلفات در زمینه ساخت و ساز متوقف شده بود، از سرگرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی مکی شهردار مرودشت، گفت: مشکلات خدمات‌رسانی به شهرک مهدیه مرودشت که حدود ۶ سال به دلیل برخی تخلفات در زمینه ساخت و ساز متوقف شده بود، از سرگرفته شد.

او، بیان کرد: به دنبال وقفه قانونی ایجاد شده در خدمات رسانی به اهالی ساکن محدوده شهرک مهدیه از سال ۹۳ تاکنون، پس از ۶ سال پیگیری بی وقفه و حمایت قاطع استاندار فارس به عنوان جانشین شورای اسلامی شهر مرودشت این مشکلات رفع و خدمات رسانی قانونی به حدود ۳ هزار نفر از ساکنان شهرک مهدیه مرودشت از سر گرفته شد.

مهدی مکی، تصریح کرد: به دنبال مکاتبات  بین استان و مرکز  و نیز مکاتبات اداره کل راه وشهرسازی استان فارس مقرر شد بر اساس طرح تهیه شده مشاور در دهه ۸۰، شهرداری مرودشت نسبت به صدور پروانه تا رسیدگی به تخلف ساختمانی و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز و پاسخ استعلامات اقدام کند که گره‌گشای مشکلات ساکنان این شهرک است.

شهردار مرودشت، ادامه داد: مقرر شده موضوع الحاق رسمی این شهرک به شهر مرودشت به عنوان حوزه منفصل خدماتی و تهیه طرح جدید این شهرک از طریق شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تا حصول نتیجه پیگیری شود.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار