برگزاری برنامه‌های ۱۳ آبان در قزوین به صورت مجازی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در سراسر استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام غلامحسین شهسواری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: به علت افزایش شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های فرهنگی با استفاده از بستر فضای مجازی و شبکه شاد، ویژه دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: در این برنامه‌ها نشست‌های دانشجویی و کرسی‌های آزاداندیشی در فضای مجازی با موضوعات استکبار ستیزی و هفته وحدت پیش‌بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه امسال گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان به صورت راهپیمایی برگزار نمی‌شود، گفت: در صورت تایید ستاد مقابله با کرونا استان، این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به شکلی محدود و نمادین در فضای باز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام شهسواری افزود: می‌توان در هر محله یک پایگاه استکبارستیزی مستقر کرد و با نصب پرچم و اجرای برنامه‌های متنوع، قدرت و صلابت جمهوری اسلامی را بار دیگر و در یک مراسم ملی به جهانیان نشان داد.

روز ۱۳ آبان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار