فوت ۴۵۶ نفر بر اثر ویروس کرونا در شهرستان اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان اردبیل ۴۵۶ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در رزمایش فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان اردبیل گفت: متاسفانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۴۵۶ نفر بر اثر ویروس کرونا در شهرستان اردبیل فوت شدند و تعداد زیادی هم بستری شدند.

او افزود: وضعیت کرونا همچنان در شهرستان اردبیل در شرایط قرمز است و متاسفانه روند بستری در بیمارستان‌های اردبیل در حال افزایش است که تمهیدات لازم برای خدمات رسانی با توجه به افزایش بستری در بیمارستان‌ها انجام می‌شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: متاسفانه عده‌ای از مردم همچنان ویروس کرونا را جدی نمی‌گیرند و دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که این امر روند افرایش فوتی‌ها و بستری‌های کرونا را در شهرستان اردبیل به دنبال داشته و تاسف آور است.

امامی یگانه گفت: از مردم تقاضا داریم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و ماسک بزنند و از برگزاری مراسم و حضور در مکان‌های پرتردد و مسافرت‌ها خودداری کنند تا شاهد پیشگیری از ویروس کرونا باشیم.

او تصریح کرد: در راستای رزمایش فاصله گذاری اجتماعی ۷۰ اکیب متشکل از بهداشت و هلال احمر، سازمان صمت و نیروی انتظامی در سطح شهر اردبیل حضور خواهند داشت و تذکرات لازم را به اصناف و مردم خواهند داد و با متخلفین نیز با جدیت برخورد می‌شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: همراهی مردم برای پیشگیری از ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت است و اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با بحران بزرگ روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.