پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه و شرایط این روز‌های سرخ‌پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم معارفه سمیعی مدیرعامل جدید  این باشگاه گفت: با توجه به نیروی جوانی که سمیعی دارد من از خدا می‌خواهم بتواند او از پس مسئولیت‌های این صندلی داغ که قرار است روی آن بنشیند بربیاید. من تنها کسی بودم که از رسول‌پناه حمایت کردم. او با توجه به وظایفی که داشت کار‌های ارزنده ایی برای باشگاه پرسپولیس انجام داد. این افراد به عنوان متولی باشگاه از طرف وزارت ورزش انتخاب می‌شوند. همین که او طلب برانکو را کامل پرداخت کرد و بشار رسن را تا نیم فصل نگه داشت کار بزرگی کرد. زمان ثابت خواهد کرد که رسول پناه چه کار‌های خوبی برای باشگاه انجام داده است.

دور کردن دلال‌ها از باشگاه پرسپولیس غیر ممکن است

او در مورد برنامه‌های سمیعی گفت: سمیعی قصد دارد دلال‌ها را از باشگاه دور کند که این کار غیر ممکن است. دومین موضوعی که سمیعی بیان کرده است تعامل بیشتر با پیشکسوتان باشگاه از جمله پروین، جاسمیان و ... است. یکی از مهمترین دست آورد‌های سمیعی می‌تواند احیا دوباره و توجه ویژه به تیم‌های پایه باشد که پنجعلی در راس این اتفاق قرار دارد.

انتخاب شکوری به عنوان مدیر اجرایی اتفاق خوبی برای باشگاه پرسپولیس است

فنونی‌زاده در مورد انتخاب شکوری به عنوان مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب ابراهیم شکوری به عنوان مدیر اجرایی باشگاه اتفاق خوبی است. او یک فرد تحصیل کرده و عضوی از باشگاه محبوب پرسپولیس است. او تجربه حضور در سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال را در کارنامه دارد. امیدوارم شکوری با کادر فنی پرسپولیسی که هدایت تیم را بر عهده گرفته است هماهنگ باشد.

او در مورد شرایط تیم پرسپولیسگفت: با وجود مربیان و بازیکنان خوبی که داریم مشکلی درون مستطیل سبز نداریم، اما بیرون از آن شرایط کمی متفاوت است. حدود یک ماه دیگر فینال لیگ قهرمانان آسیا را باید برگزار کنیم. ثبات و آرامش می‌تواند به افتخار آفرینی پرسپولیسی‌ها کمک کند.

پرسپولیس تا وقتی خصوصی نشود مشکلاتش رفع نخواهد شد

فنونی زاده  گفت: من نمی‌گویم سمیعی انتخاب خوبی بوده است. حرف من این است که حتما وزیر ورزش چیزی در سمیعی دیده که او را به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب کرده است. در باشگاه پرسپولیس خیلی‌ها با نامه آمده و با نامه رفته اند. این باشگاه تا وقتی که خصوصی نشود مشکلاتش رفع نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار