مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات خبر داد؛

تجلیل از واحدهای اداری نمونه در جشنواره شهید مدرس

رحمتی از معرفی و تجلیل واحد‌های اداری برتر و نمونه بر اساس خود ارزیابی ادارات و صحت سنجی کمیته ارزیابی عملکرد واحد‌های اداری در جشنواره شهید مدرس خبر داد.

مسعود رحمتی، مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات و رئیس کمیته ارزیابی عملکرد واحد‌های اداری مجلس در جشنواره شهید مدرس، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به تبیین اهمیت ارزیابی عملکرد واحد‌های اداری مجلس پرداخت.

وی ارزیابی عملکرد واحد‌های اداری را یکی از الزامات مهم سازمان اداری پویا و پیشرونده به سمت اهداف تعیین شده دانست و افزود: هر واحد اداری نقش و مسئولیت یکتایی در تحقق اهداف سازمان اداری برعهده دارد که اگر این نقش و مسئولیت را به خوبی ایفا نکند در روند کلی سازمان اختلال به وجود خواهد آمد و سازمان اداری به درستی به اهداف تعیین شده دست نخواهد یافت.

رحمتی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم با در نظر گرفتن رویکرد‌های چهارگانه، تحول در اداره کشور و تحول در اداره مجلس را دنبال می‌کند که در زمینه تحول در اداره مجلس پنج محور اصلاح امور نمایندگان، احیای جایگاه نهاد مجلس، ارتقا کیفیت قانون‌گذاری، ارتقای کیفیت نظارت و توجه به ضرورت‌های تقنینی و نظارتی مورد نظر قرار گرفته است.


مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد سازمان ادارای مجلس شورای اسلامی بر اساس رویکرد‌های چهارگانه کارآمدسازی، شفاف‌سازی، هوشمندسازی و مردمی‌سازی و با توجه به محور‌های تحولی پنج‌گانه مذکور به صورت دوره‌ای، دقیق و منظم انجام خواهد گرفت تا نقاط قوت و ضعف واحد‌های اداری شناخته شده و نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف از بین برده شود.


رحمتی گفت: در جشنواره شهید مدرس، واحد‌های اداری برتر و نمونه بر اساس خود ارزیابی ادارات و صحت سنجی کمیته ارزیابی عملکرد واحد‌های اداری انتخاب، معرفی و تشویق خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار