سکون هوا تا پایان هفته در اصفهان ادامه دارد

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: پایداری هوا در سطح استان اصفهان تا چهارشنبه ادامه دارد اما افزایش ابر و بهبود کیفیت هوا در ساعات بعد از ظهر دور از انتظار نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آسیه آقایی کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم جوی پایدار در سطح استان اصفهان و انباشت غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و صنعتی تا سه روز آینده است و کیفیت هوا در این مناطق به ویژه در ساعات اولیه روز کاهش می‌یابد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به استمرار سکون جوی تا روز چهارشنبه ، افزود: این پدیده در سطح کشور و استان اصفهان همچنان ادامه دارد، اما شدت آن نسبت به هفته گذشته کمتر است و افزایش ابر و بهبود کیفیت هوا در ساعات بعد از ظهر دور از انتظار نیست.

او با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، اضافه کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در این مدت بین ۲۴ و پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

آقایی افزود: خور وبیابانک با دمای ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.