رشد ۸ درصدی احداث و تکمیل مسکن مددجویی در قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال فعالیت عمرانی برای احداث و تکمیل واحد‌های مسکونی مددجویان تحت حمایت نسبت به مدت مشابه پارسال، ۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مهرعلی حق گویان در بازدید ازتعدادی از واحد مسکونی در حال احداث مددجویی در روستای "آلتین کُش" در بخش طارم سفلی بیان کرد: در زمینه کمک به احداث و تکمیل مسکن در شش ماهه نخست سال گذشته ۱۱۷ واحد مسکونی و در مدت مشابه امسال۱۲۶ واحد مسکونی اجرایی شده است که میزان عملکرد مزبور رشد هشت درصدی را نشان می‌دهد.

حق گویان اضافه کرد: برای تأمین مسکن نیازمندان تفاهم نامه‌ای با استانداری قزوین به امضاء رسیده است که براساس این تفاهم نامه در صورت تأمین زمین برای مددجویان در هر نقطه‌ای از استان، احداث مسکن مددجویی از سوی این نهاد به سرعت انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: افزایش قیمت‌ها در بخش مسکن، به ویژه افزایش قیمت مصالح ساختمانی در روند تأمین مسکن مددجویی تأثیرگذار بوده است، ولی خوشبختانه به کمک نیکوکاران این روند نه تنها متوقف نشده است بلکه در بخش‌هایی نیز شاهد رشد فعالیت‌های عمرانی حوزه مسکن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: طی دو ماه گذشته در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان کلنگ احداث دو هزار واحد مسکونی روستایی برای نیازمندان به زمین زده شد که حدود هزار واحد آن برای نیازمندان تحت حمایت این نهاد ساخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به واحد‌های مسکونی بازدید شده اظهارداشت: بخشی از هزینه‌های احداث این واحد‌ها با کمک خیران و بخشی از محل زکات تامین شده است .

وی یادآورشد: زکات و کمک خیران و نیکوکاران ظرفیت بالقوه‌ای است که با استفاده از این توان به دستاورد‌های خوبی در خدمت به محرومان خواهیم رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار