همه باید برای کمک به آسیب دیدگان کرونا پای کار بیایند

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه همه باید برای کمک به آسیب دیدگان کرونا پای کار بیایند، گفت : کمک‌های مردمی باید "مسجد محور" و "محله محور" باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه با قدردانی از تلاش و مجاهدت چندین ماهه کادر بهداشت و درمان گفت : حقیقتا مدافعان سلامت در این چند ماه فداکاری بسیاری انجام داده اند که جای تقدیر دارد.

او به خستگی کادر درمان اشاره کرد و گفت : این شرایط می‌طلبد همه به نحوی پای کار آمده و به مدافعان سلامت کمک کنیم و آن‌ها باید بدانند که در راه این مبارزه تنها نیستند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به آینده نامعلوم کرونا افزود: باید برای شرایط طولانی مدت بیماری آماده شویم و مدیریت و برنامه ریزی طولانی مدت در این زمینه داشته باشیم.

آیت الله علما با اشاره به خسارت اقتصادی کرونا به بسیاری از صنوف و مشاغل افزود: همین امر موجب شده معیشت برخی افراد با سختی مواجه شود و در این زمینه نیز همه باید پای کار آمده و از خسارت دیدگان کرونا دستگیری کنیم.

او بر مسجد محور کردن کمک‌های مردمی دراین زمینه تاکید کرد و ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری هم اشاره کردند، مسجد باید محور کمک‌های مردمی شود، چرا که در اطراف هر مسجد اهالی یک محله ساکنند و هر مسجد هم پایگاه بسیج دارد که می‌تواند محور کار قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: با مسجد محوری و محله محوری کردن کمک‌ها باید فکر جدی برای حمایت معیشتی اقشار ضعیف جامعه صورت گیرد.

آیت الله علما ادامه داد: همه از مسئولین گرفته تا تک تک مردم باید آستین همت را بالا زده و همه به هم کمک کنیم تا به سلامت از این بحران عبور کنیم.

وی افزود: در کنار بحث کمک رسانی و مدیریت کرونا، دعا و استغفار هم باید مورد توجه همگان باشد و این راه در دفع این بحران و رفع این گرفتاری‌ها قطعا موثر است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار