مردان رکورددار مرگ کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ۵۹ درصد مرگ‌های کرونایی استان بین مردان رخ داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در استان کرمانشاه تاکنون بیش از ۸۷۰ بیمار با معیار‌های تشخیص ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند، گفت : میانگین سنی فوتی‌ها در مردان ۶۶ و در زنان ۶۷ سال بوده و ۵۹ درصد مرگ‌های کرونایی در مردان اتفاق افتاده است.

او گفت : بیشترین تعداد مرگ‌ها در رده سنی ۵۵ ساله رخ داده است، هرچند در تمامی رده‌های سنی شاهد مرگ بیماران بوده ایم.

مرادی افزود: به طور میانگین در مهر ماه روزانه هفت مورد فوت داشته ایم که این تعداد در آبان ماه به روزانه ۱۰ فوت افزایش یافته و تعداد فوت‌ها در مهرماه نسبت به شهریور ۶۵ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: در ۱۰ روز ابتدای آبان نسبت به ۱۰ روز ابتدای مهرماه افزایش ۴۵ درصدی موارد مرگ و میر را شاهد بوده ایم.

مرادی گفت: از ابتدای اپیدمی تاکنون، ۱۷ هزار و ۴۶۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شده اند که تعداد بیماران در مهرماه نسبت به شهریور ۵۹ درصد و در ۱۰ روز ابتدای آبان نسبت به ۱۰ روز ابتدای مهرماه ۵۱ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در حال حاضر ۱۰۳۰ تخت بیمارستانی در استان مهیای خدمت به بیماران مبتلا به کرونا شده و ۱۰۰۷ بیمار مبتلا در بیمارستان‌ها تحت مراقبت هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر غیر از دو بیمارستان خصوصی در شهر کرمانشاه، در تمام بیمارستان‌های استان بیماران مبتلا به کرونا بستری هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار