علی نژاد: پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به زودی باز می‌شود

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حواشی تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: عملکرد فدراسیون دوچرخه سواری در سال ۹۸ امروز بررسی شد. خوشبختانه فدراسیون دوچرخه سواری انضباط مالی خوبی داشت و گزارش حسابرسی او مطلوب بود. علاوه بر این برنامه‌های دوچرخه سواری در سال ۹۹ ارائه شد .

علی‌نژاد درباره  خداحافظی قمری و اینکه قرار نیست او در انتخابات دوچرخه سواری شرکت کند، گفت کرد:  قمری بحث خداحافظی را  مطرح کرد و به نظر می‌رسد تمایلی ندارد در دوره آینده حضور داشته باشد. البته از سوی وزارت ورزش محدودیتی وجود ندارد. شاید او فضای ۸ ساله را کافی می‌داند. قمری از مدیران خوب است و در مسئولیت‌های دیگر از او استفاده می کنیم.

او درباره  پرداخت بدهی‌های پرسپولیس و استقلال بیان کرد: از زحماتی که سرپرست پرسپولیس و هیئت مدیره کشیده اند تشکر می‌کنم. اتفاق خوبی که افتاد این بود بدهی قابل توجه به برانکو و دستیاران او پرداخت شد و پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شد. این بدهی میراثی بود که از گذشتگان باقی مانده بود. در مورد استقلال هم با پیگیری‌های مددی و حمایت‌های وزارت ورزش، منابع مالی تامین و بدهی به شفر، پاختاکور و جباروف پرداخت شده است. از همه تشکر می‌کنم. با تایید از ۳ مجموعه، پنجره استقلال نیز فکر می‌کنم ۲ - ۳ روز آینده باز می شود.

علی نژاد: قمری تمایل به حضور در انتخابات دوچرخه سواری ندارد/ پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به زودی باز می‌شود

نمایندگان مجلس قانون  ورزش را تغییر بدهند 

او ادامه داد: طبق قانون ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال نمی‌توانند از بودجه دولتی استفاده کنند و نماینده‌های مجلس اگر می‌خواهند فراتر از مصاحبه‌های تلویزیونی و هم‌اندیشی‌ها کمک کنند، قانون را تغییر بدهند. به واسطه تحریم‌ها نمی‌توانیم  پول خود را  از  فیفا و AFC  بگیریم و همه این مشکلات، کار را سخت کرده است. تمام تلاش ما این است که آسیبی به ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس نرسد.

او درباره زمان تعیین مدیرعامل باشگاه استقلال  گفت: هیئت مدیره باشگاه استقلال باید در این باره تصمیم بگیرد. به طور حتم  مددی با تمام اختیارات مدیرعامل در حال رفع مشکلات باشگاه است.

خدمات رسول پناه  نباید نادیده گرفته شود 

علی نژاد درباره صحبت‌های رسول پناه، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس که باعث حواشی زیادی شد تصریح کرد: رسول پناه زحمات زیادی کشید و در دوره او پرسولیس به فینال لیگ قهرمانان رسید و ۹ پرونده در فیفا بسته شد. همه می‌دانید آن فیلم هم به چه شکل گرفته شده  است. البته اظهارات رسول پناه  شایسته نبود و او هم به احترام افکار عمومی و مردم استعفا و عذرخواهی کرد. نباید در کشور به گونه‌ای عمل کنیم که خدمات یک فرد، به‌ خاطر ضبط صدای غیرقانونی نادیده گرفته شود.

علی نژاد گفت: به طور کلی ما  از ۲ مسیر به هیئت‌های ورزشی استان کمک می‌کنیم. عمده پول  هیئت‌ها را  اداره کل  ورزش و جوانان تامین می‌کند. علاوه بر این ۱۰ درصد اعتبارات مالی را به هیئت‌های ورزشی اختصاص می‌دهیم.

پاداش های سال ۹۷ براساس سکه  پرداخت نشده است 

او درباره گلایه ورزشکاران از پاداش ۲ میلیونی بیان کرد: پرداخت پاداش‌های سال ۹۷ تقریبا به پایان رسیده است، اما سکه وجود ندارد چرا که بودجه کشور براساس سکه و ارز نیست و طبق ریال است. به هر حال سوءتفاهمی ایجاد شده است. ورزشکاران فکر می‌کنند که ما سکه را معادل ۲ میلیون تومان در نظر گرفته‌ایم، اما این‌طور نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
خدا را شکر!! اگه این پنجره نقل و انتقال هم باز بشه دیگه مشکلی تو کشور نداریم و ایران تبدیل میشه به بهشت کشورهای دنیا !! خدایا متشکریم که ما رو تو این کشور به دنیا آوردی! الهی شکررررررررررررررررررت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
تاباز شدن پنجره زیان فراوانی نصیب هوادار میشه
اما اقایان مسئول چرا کسی نمیتونه حتی ازتون سوال کنه که چرا بسته شد؟
کی پاسخگو هست،مسئول یعنی چی؟
تو کشور ما چه تعریفی وجود داره از واژه مسئول،بگید ما هم بدونیم شاید صرفید ماهم مسئول شدیم
Netherlands
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
مرسی عزیزدل کیسه ها
Canada
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
ولی بازیکن خوبی نیست که بخری همه رو پرسپلیس خریده و فصل نقل وانتقلات تموم شده. چررررا. چون بابا مسعود اینجوری خواسته
آخرین اخبار