چمنیان: تیم تراکتور به شرایط بحرانی نقل و انتقالات ورود نکرد/ خط حمله نقطه قوت سرخپوشان تبریزی است

مدیرفنی باشگاه تراکتور درباره وضعیت این تیم تبریزی توضیحاتی را ارائه کرد.

عباس چمنیان مدیرفنی باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم تبریزی اظهار کرد: تیم فوتبال تراکتور با هدایت کادر فنی جدید روند خوبی را سپری می‌کند و تمرینات بدنسازی را به مدت ۲ هفته پشت سرگذاشته است و در حال حاضر بازیکنان کار‌های تاکنیکی را انجام می‌دهند. همچنین تیم ما ۳ بازی تدارکاتی خوبی را انجام داد و بازیکنان عملکرد خوبی در این بازی‌ها داشتند.

چمنیان درباره وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور بیان کرد: شرایط خاصی در بازار نقل و انتقالات وجود دارد و مبالغ قرارداد‌ها نگران کننده است و کارمان را برای جذب بازیکن  سخت کرده است. علاوه بر این، منع ورود بازیکنان خارجی مشکلاتی برای تیم‌های لیگ برتر فوتبال به وجود آورده است. البته تراکتور جزو تیم‌هایی است که وارد شرایط بحرانی نشده است و ۲، ۳ بازیکن  را به علت مبالغ بالا جذب نکردیم. سیاست مدیریت تراکتور این است که منطبق با عدل و انصاف بازیکن گرفته شود. بوحمدان جزو آخرین بازیکنی بود که به خدمت گرفتیم و او به همراه نفرات جدید با سایر اعضای تیم هماهنگ می‌شوند.

او ادامه داد: ما ۲ هدف را در دستور کار قرار داده ایم و بازیکنان جدید هم به ترکیب تیم اضافه شده اند و همراه با سایر نفرات تمرین می‌کنند. همچنین دژاگه، شجاعی و حاج صفی بعد از پشت سرگذاشتن تمرینات بدنسازی چند روزی است که کار‌های تاکتیکی خود را آغاز کرده اند.

چمنیان: تیم تراکتور به شرایط بحرانی نقل و انتقالات ورود نکرد/ خط حمله نقطه قوت سرخپوشان تبریزی است

تیم باکیفیت همراه با بازیکنان استاندارد داریم 

مدیرفنی تراکتور اظهار کرد: تیم ما تا شروع بازی‌های لیگ برتر فوتبال برنامه‌های تاکتیکی را مرور می‌کند تا به آمادگی مطلوب دست یابد. همچنین تیم با کیفیت همراه با بازیکنان استاندارد داریم و حضور بازیکنانی همانند دژاگه، شجاعی، حاج صفی، اخباری و خانزاده در هر تیمی غنیمت محسوب می‌شود. همچنین شور و نشاط در تیم ما حاکم است و منصوریان ارتباط خوبی با بازیکنان دارد. کار سختی پیش رو داریم، اما امیدوار هستیم که تیم قدرتمندی روانه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کنیم.

او درباره احتمال تعویق بازی‌های لیگ برتر فوتبال گفت: به طور حتم سلامتی مردم اولویت دارد و نباید افرادی که در معرض ویروس کرونا هستند نادیده بگیریم و باید از هر اتفاقی که فضای سالم ورزش را ضربه بزند جلوگیری کنیم. ما آمادگی لازم را داریم و ۲ برنامه برای بازی‌ها طراحی شده است که در صورت تعویق بازی‌ها از طرح دوم خود استفاده می‌کنیم و مشکلی در این باره نداریم.

یک مهاجم  به خدمت می گیریم 

چمنیان درباره نگرانی هواداران تراکتور در مورد جذب نشدن مهاجم  گلزن بیان کرد: ما در طول این مدت بیکار ننشستیم و مجموعه مدیریتی و کادر فنی به دنبال این هستند که یک مهاجم به خدمت بگیرند. البته بازیکنان جوان و پدیده لیگ دسته یک از جمله اسدی و قنبری را جذب کردیم و قصد داریم که در فرصت باقی مانده نقل و انتقالات یک مهاجم بگیریم. در حال حاضر پیمان بابایی محتمل‌ترین گزینه مدنظرمان است که این بازیکن را در صورت رفع موانع به خدمت می‌گیریم. به نظرم خط حمله نقطه قوت تیم ما در لیگ برتر فوتبال خواهد بود.

او در پایان گفت: با توجه به قوانین نقل و انتقالاتی  قصد داریم از بازیکنان داخلی استفاده کنیم، چون جذب بازیکنان لیگ برتری از لحاظ مالی مقرون به صرفه است و کادر فنی تلاش می‌می کند نفرات تیم ما برای فصل بعد لیگ برتر فوتبال تکمیل شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار