ثبت نام در دوره پیش‌دبستانی مجازی به صورت رایگان

نوآموزان ورود به دبستان استان چهارمحال و بختیاری می‌توانند در دوره پیش‌دبستانی مجازی رایگان ثبت نام کنند.

دوره پیش‌دبستانی مجازیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ثبت‌نام دوره پیش‌دبستانی در استان از ۸ آبان‌ماه ۹۹ آغاز می‌شود و تا ۲۰ آبان‌ماه جاری ادامه دارد، گفت: والدین می‌توانند فرزندان خود را در دوره مجازی آموزش پیش‌دبستانی به صورت رایگان ثبت‌نام کنند.


بیشتر بخوانید


او اظهار داشت: حدود ۱۸ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز در استان در سن بدو ورود به پیش‌دبستانی هستند، که از این تعداد ۱۰ هزار و ۹۲۱ دانش‌آموز معادل ۶۰ درصد در مراکز پیش‌دبستانی در سال‌جاری ثبت‌نام کرده‌اند.

قائدامینی افزود: حدود ۴۰ درصد دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان به علت شرایط کرونایی و نگرانی والدین از سلامت فرزندشان از ثبت‌نام در دوره پیش‌دبستانی انصراف دادند.

او اضافه کرد: طبق راهبرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش این دوره برای نوآموزان ورود به دبستان مفید است، بنابراین آموزش مجازی در این دوره نیز در دستور کار قرار گرفت.

قائدامینی ادامه داد: در آموزش مجازی نوآموزان ورود به دبستان والدین نیز از طریق شبکه شاد و شبکه‌های تلویزیونی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.