"آلکنو" نزدیکتر از همیشه به نیمکت تیم ملی والیبال ایران

گزینه روسی فدراسیون والیبال به نیمکت تیم ملی نزدیک‌ شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین نشست کمیته فنی و اتاق فکر برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران، از ساعت ۱۰ امروز (یکشنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون آغاز شد و به مدت سه ساعت ادامه داشت. میلاد تقوی، ناصر میرفخرایی، سعید درخشنده، علی موذن، محمد وکیلی، جهانگیر سیدعباسی، جعفر هوتهم، محمود افشاردوست، بهنام محمودی، فرهاد شاهمیری، جمشید حمیدی و علی شاکری دیگر اعضای شرکت‌کننده در این نشست بودند.

در این جلسه گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران بررسی شدند و در نهایت کمیته فنی به ۲ گزینه روسی و آرژانتینی رسید.

گزینه اول فدراسیون والیبال "ولادیمیر آلکنو" روس است و برای توافق نهایی با وی وارد مذاکره خواهد شد. فدراسیون والیبال با بررسی برنامه‌های گزینه‌های خود گویی بر روی گزینه روس متمرکز بوده و با وی بر سر مسائل مالی وارد گفت و گوی جدی شده است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما مطرح کرد: فدراسیون با گزینه روسی بر سرمسائل مالی در حال گفت‌وگو است و بعد از توافق نهایی به صورت رسمی اعلام خواهد شد. در حال حاضر آلکنو گزینه جدی تری برای هدایت تیم ملی والیبال ایران است.

او افزود: همه گزینه‌ها را بررسی کرده ایم و بعد از کنار رفتن دیجورجی ایتالیایی، آلکنو گزینه اصلی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران است. با توجه به ادامه داشتن مذاکرات با طرف روسی مطمئنا طی هفته آینده تکلیف نیمکت تیم ملی ایران نیز مشخص خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
هنوز قضیه ویلموتس تموم نشده هاااااا
چند درس تجربه میخواهین از ویلموتس و استراماچونی و شفر و برانکو .........
مسئولی بخواد دوباره بیت المال و بریزه تو حلق یه نفر اونم بیگانه خارجی خائن به مملکت و مردمه
آخرین اخبار