لطفی گفت: وضعیت کنونی استان فارس از نظر میزان ابتلا به ویروس کرونا و بیماران نیازمند به بستری بحرانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرزاد لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست مشترک با حضور معاون درمان دانشگاه و روسای بیمارستان‌های مرجع شیراز، که امروز یازدهم آبان برگزار شد، وضعیت کنونی استان فارس را از نظر میزان ابتلا به بیماری کرونا و بیماران نیازمند به بستری بحرانی خواند.

او با اشاره به مصوبه نشست دیروز ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس و تعطیلی جراحی‌های الکتیو، تصریح کرد: با توجه به روند افزایشی موارد ابتلا به کرونا ویروس و بستری بیماران مبتلا در بیمارستان‌ها برای دریافت خدمات بهینه و با کیفیت، همه عمل‌های جراحی الکتیو تعطیل شده و برخی از بخش‌های بیمارستان‌ها لازم است به پذیرش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص یابد.

مدیریت بهینه فرآیند‌های ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کروناویروس، دیگر تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع روسای بیمارستان‌های مرجع شیراز بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان رسالت‌های مجموعه دانشگاه در بحران کنونی و لزوم مشارکت همه کادر بهداشت و درمان در این زمینه، افزود: کووید ۱۹ یک نوع آموزش و درس آموخته‌ای برای پزشکان، به ویژه پزشکان جوان است.

لطفی اضافه کرد: با توجه به فراهم کردن زیرساخت‌ها در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه، پذیرش بیماران مبتلا به کروناویروس افزایش می‌یابد و امید است بتوانیم همه بیماران نیازمند بستری را پوشش دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.