حجت الاسلام علی پور با اشاره به جای خالی حادثه بمباران اندیمشک در تقویم رسمی گفت: مسئولان برای ثبت این حادثه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سعید علی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه مردم این شهرستان در ۴ آذر ۱۳۶۵ گفت: جای بمباران اندیمشک به عنوان طولانی‌ترین بمباران بعد از جنگ جهانی دوم در تقویم رسمی خالی است و باید مسئولان برای ثبت آن تلاش کنند.

او ضمن گرامیداشت روز بسیج مستضعفان افزود: در سراسر کشور با صدور بیانیه و یا برگزاری تجمع، نسبت به اهانت روز‌های اخیر به پیامبر اکرم (ص) اعتراض شد.

حجت الاسلام علی پور اظهار داشت: دشمنان ما می‌دانند عامل وحدت آحاد مسلمین حضرت محمد مصطفی (ص) است و به همین دلیل اقدام به ایشان اهانت کردند، اما باید بدانند چراغی که خداوند برافروخته با توهین آن‌ها قطعا خاموش نخواهد شد و نور خدا با این سیاه نمایی‌ها تاریک نمی‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با بیان اینکه آمریکا و هم پیمانان آن در پشت صحنه داعش را پدیدار کردند تا چهره دین و دیانت و اسلام را مخدوش کنند، اما دست آن‌ها رو شد، ادامه داد: امسال مسئولان باید تلاش کنند با توجه به تهاجم دشمنان اسلام نسبت به ساحت پیامبر اکرم (ص) برنامه‌های این هفته پررنگ‌تر برگزار شوند.

این مقام مسئول بیان داشت: لازم است تلاش شود تا برنامه‌های هفته بسیج به نحو احسن برگزار شوند و مردم بیشتری را در این موضوع سهیم کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.