کمک ۱۵ میلیارد ریالی خیران به بیمارستان‌های جهرم

نیک اندیشان و خیّران سلامت جهرم با پیوستن به پویش هر نفر یک خیّر سلامت، ۱۵ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال به بیمارستان‌های استاد مطهری و پیمانیه جهرم اهدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس دفتر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: طی روز‌های اخیر خانواده خیر سلامت زنده‌یاد دکتر عبدالرضا رحمانیان متخصص و جراح فقید مغز و اعصاب با پیوستن به پویش "هر نفر یک خیّر سلامت"، مبلغ یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال و دکتر محمد دادگرپور، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بخش دیالیز مرکز آموزشی- درمانی استاد مطهری جهرم اهدا کردند.

رضا نیکوکار اظهار کرد: در ادامه حمایت‌های خیرخواهانه همشهریان از مدافعان سلامت، سرکار حاجیه خانم منصوره ایروانی همسر خیّر سلامت زنده‌یاد استاد حاج محسن تابش جهرمی، تعداد دو قطعه زمین به ارزش ۱۰میلیارد ریال به منظور توسعه آزمایشگاه بیمارستان، به مرکز آموزشی-درمانی پیمانیه جهرم و عبدالوهاب شعیب‌پیشه نیز با پیوستن به این پویش، مبلغ ۵۰۰میلیون ریال برای خرید اقلام مورد نیاز کادر درمانی و بیماران نیازمند، به مرکز آموزشی-درمانی استاد مطهری جهرم اهدا کردند.

او اضافه کرد: خیّر فاطمه مقرب‌الحق دبیر بازنشسته آموزش و پرورش جهرم با ارسال پیامی به دفتر امور خیرین و مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه با عنوان «برگ سبزی است تحفه درویش؛ تقدیم به شجاعان عرصه سلامت»، مبلغ ۵ میلیون تومان، معادل یک ماه حقوق خود را به دانشگاه علوم پزشکی جهرم، اهدا کرد.

رئیس دفتر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: ضمن ادای احترام به همه نیکوکاران و خیّرین سلامت که در بحران کرونا با سخاوت به یاری همنوعان خود پرداخته‌اند، از مردم و نیک‌اندیشان گرانقدر دعوت می‌شود به پویش "هر نفر یک خیر سلامت"، بپیوندند و نذورات و حمایت‌های مادی و معنوی خود را به تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی-درمانی، برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به بیماران اختصاص دهند و مدافعان سلامت را یاری رسانند.

نیکوکار افزود: نیک‌اندیشان می‌توانند هدایا و کمک‌های مردمی خود را به شماره حساب ۲۸۸۳۵۲۳۶۱ و شماره کارت:۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۹۰۲۶۳ در بانک رفاه واریز کنند یا با دفتر امور سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه به شماره ۰۹۱۷۵۶۶۴۵۰۷تماس بگیرند.

شهرستان جهرم در فاصله۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.