انتقاد شدید کاخ سفید از اظهارات اخیر فائوچی درباره اوضاع وخیم کرونا در آمریکا

سخنگوی کاخ سفید از اظهارات فائوچی در حمایت از بایدن انتقاد کرد و آن را سیاسی کاری دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کاخ سفید در واکنش به اظهارات آنتونی فائوچی، رئیس سازمان آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا مبنی بر وخیم بودن اوضاع کرونا در آمریکا و عدم آمادگی این کشور برای مبارزه با کووید-۱۹ در زمستان، از آن انتقاد کرد و آن را بی اساس خواند.

جود دیر، سخنگوی کاخ سفید، اظهارات فائوچی را برخاسته از تمایلات سیاسی و همگام با مخالفان سیاسی دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا دانست.

وی در ادامه بیان کرد: این اظهارات فائوچی کاملا غیرقابل قبول است و نقض همه هنجار‌ها از سوی فائوچی آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری کاملا آشکار است.

سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد: رئیس موسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا این اجازه را دارد که بمنظور تغییر استراتژی‌های موجود در مبارزه با ویروس کرونا تلاش کند و یا نگرانی‌های خود را ابراز کند، اما متاسفانه وی در مقابل با در دست گرفتن رسانه‌ها به انتقاد از ترامپ پرداخته و دم از تمایلات سیاسی خود می‌زند.


بیشتر بخوانید:


آنتونی فائوچی رئیس موسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا،  در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست نسبت به وضعیت رفتار‌های بهداشتی عمومی هشدار داد و خواستار تغییر در شیوه‌ها و محدودیت‌ها به جهت نزدیکی به ماه‌های سرد زمستان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار