فعالیت ۹ هزار خودروی سنگین و نیمه سنگین در حوزه حمل و نقل درون شهری اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار درون شهری شهرداری اصفهان از فعال بودن بیش از ۹ هزار خودروی سنگین و نیمه سنگین در حوزه حمل و نقل بار درون شهری در کلانشهر اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید طهماسبی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار درون شهری شهرداری اصفهان، با اشاره به ایجاد مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در شهر اصفهان توسط سازمان حمل و نقل بار، اظهار کرد: یکی از تأکیدات شهردار اصفهان و شورای اسلامی شهر در حوزه ایجاد شهری پاک و امن، آغاز اجرای اقدامات لازم از حوزه ارگان‌های مربوطه شهرداری است.

او افزود: بر این اساس نخستین مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین شهر اصفهان با هدف افزایش ایمنی تردد ناوگان بار سنگین و کاهش آلاینده‌ها تأسیس شد و به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین مراکز معاینه فنی سنگین کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار درون شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۹ هزار خودروی سنگین در حوزه حمل و نقل بار درون شهری فعال است که آن‌ها برای اجازه تردد در شهر باید معاینه فنی خود را از مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین شهرداری دریافت کنند.

او تاکید کرد: با دستور شهردار اصفهان به منظور رعایت حقوق شهروندی و ایجاد هوای سالم برای شهر، خودرو‌های شهرداری ملزم به مراجعه به مراکز معاینه فنی شده‌اند.

طهماسبی با بیان اینکه در حال حاضر به صورت مستمر اتوبوس‌های واحد شهری اصفهان معاینه فنی اخذ می‌کنند، تصریح کرد: عیوبی که در این معاینات شناسایی می‌شود به شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام و مهلت زمانی برای رفع عیب داده می‌شود و مجدداً اتوبوس‌ها مورد معاینه فنی قرار می‌گیرند.

او گفت: با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین و نیمه‌سنگین و فضای مناسب و تجهیزات مکانیزه به‌روز، این مرکز قابلیت ارائه خدمات به همه ناوگان سنگین اعم از درون و برون شهری را نیز دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار درون شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با موافقت مرکز ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، به زودی کد برون شهری مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین اصفهان برای ارائه خدمات به خودرو‌های سنگین برون‌شهری دارای کارت هوشمند نیز فعال می‌شود.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار