درخواست مردم ترکیه از اردوغان برای تحریم کالای فرانسوی

درخواست جنجالی مردم ترکیه از اردوغان برای تحریم کالای فرانسوی در رسانه‌ها خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صرف نظر از حضور مشکوک ترکیه، برای دخالت‌ها و درگیری‌های سوریه، لیبی، آذربایجان، شمال عراق، یونان، مصر و مواضع خصوصی اردوغان، به ویژه در مورد مسئله فلسطین و سرانجام موضوع توهین شارلی ابدو به پیامبر اسلام  باعث حملات زیادی علیه او شده است.

 مردم ترکیه می‌گویند اظهارات و اقدامات اردوغان، رئیس جمهور ترکیه ضد و نقیض است. گرچه موضع اصولی اردوغان در مورد مسئله فلسطین  حمایت از آن‌ها است. اما برخی از منتقدان این رفتار اردوغان را در کنار روابط ترکیه و صهیونیست‌ها و توافق آنکارا و تل آویو قرار می‌دهند و بنابراین آن را ۱۰۰ ٪ خالص و ناب نمی‌دانند.

با توجه به اتفاقات اخیر، مخالفان اردوغان پس از موضوع همسویی او با مکرون در مورد حمایتش برای حرکت توهین آمیز شارلی ابدو به پیامبر اکرم (ص) با انتشار تصاویری از کیف دستی همسر او که ساخت کشور فرانسه است، گفتند که او باید کیف را مقابل شاهدان عینی آتش بزند تا روشن شود به گفته خود وفادار است و حداقل عمق و اهمیت فراخوان خود را برای تحریم محصولات فرانسوی در ترکیه را نشان دهد.

کمال کیلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری خواه خلق، با اشاره به کیف دستی فرانسوی همسرش، خطاب به اردوغان گفت: "شما می‌گویید کالا‌های فرانسه را تحریم کنید. کیف ۵۰ هزار دلاری همسر فرانسوی خود را بسوزانید و کارخانه رنو را تعطیل کنید. شما فقط بدون انجام کار می‌گویید. آیا در ترکیه شهروندی باقی مانده است که بتواند محصولات فرانسوی را خریداری کند؟!
حضور در دنیای سیاست و رسانه به معنای حضور در یک اتاق شیشه‌ای است که همه می‌توانند آنچه در داخل است را ببینند و آزادانه قضاوت کنند. "

همسر اردوغان


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
کالاهای فرانسوی را تحریم کنید
Germany
میلاد
۰۰:۰۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
خداوکیلی حرفاشون رویا بافیه.. کارخونه رنو تعطیل کنید.. باشه سه بار
Germany
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
یعنی چی اتیش بزنه یه عالمه پوله کیفشه:)
Germany
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
کالاهای فرانسوی را تحریم کنیم
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
واقعا باید به خاطر همچین اهانتی کیف زنشو اتیش بزنهه باید تمام اجناسو اتش زد.
آخرین اخبار