آغاز پخش آیتم‌های طنز فرهنگ شهروندی در برنامه تلویزیونی تبریزیم

 مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز از آغاز پخش آیتم‌های ۶۰ قسمتی طنز فرهنگ شهروندی در برنامه تلویزیونی تبریزیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حاجی‌زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل تهیه‌کننده مجموعه طنز فرهنگ شهروندی به کارگردانی شهاب عباسی است که در روز‌های آتی به روی آنتن رفته و روز‌های فرد پخش می‌شود.

او افزود:این آیتم‌های طنز در پایگاه خبری شهریار و صفحات مجازی آن نیز بارگذاری می‌شود.

او با اشاره به محتوای آیتم آموزش شهروندی گفت: هر بخش از مجموعه طنز آموزش شهروندی سه الی پنج دقیقه است که به مفاهیمی چون حقوق شهروندی، تفکیک از مبدا زباله‌ها، احترام به حقوق همسایگان، مسائل و مشکلات ارباب رجوع در ادارات، ساخت و ساز در حریم شهر، سد معبر و دیگر موضوعات شهری در قالب طنز می‌پردازد.

 مجموعه طنز آموزش شهروندی در ۶۰ قسمت تهیه و تولید شده که نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این مجموعه را شهاب عباسی بر عهده داشته است.

سیامک فروغ، محسن بیژن‌پور، فرهاد تربتی، زیبا فرج‌اللهی، سودا برمایه، یونس باهنر و جمعی از دانشجویان تئاتر دانشگاه نبی‌اکرم (ص) و هنرمندان رادیوی تبریز در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند، طراح گریم این مجموعه بر عهده سیامک فروغ بوده و تصویربردار آن محمد جلیلی و تدوین آن توسط بهزاد شاهدی انجام شده است.

انتهای  پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار