رئیس دانشگاه ایلام خبر داد;

مراکز نیکوکاری فرصتی برای ورود دانشگاه‌های ایلام به عرصه‌های نیکوکاری

علی اکبری گفت:راه اندازی مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌های ایلام فرصت مغتنمی برای حضور جامعه دانشگاهی استان در عرصه خدمت رسانی به نیازمندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام در آئینی که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، رئیس دانشگاه ایلام و رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان در محل دانشگاه ایلام برگزار شد ، گفت: راه اندازی مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌های ایلام فرصت بسیار مغتنمی برای حضور جامعه دانشگاهی استان در عرصه‌های اجتماعی و خدمت رسانی به نیازمندان است.

او اظهار کرد: دانشگاه ایلام نیز این افتخار را دارد که در زمینه خدمت به محرومان و نیازمندان و پیشبرد امور نیکوکارانه در کنار کمیته امداد استان باشد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان ایلام نیز در ادامه جلسه ،گفت: با راه اندازی مراکز نیکوکاری ، زمینه فعالیت‌های اجتماعی نیکوکارانه به صورت هدفمند در دانشگاه‌های استان فراهم شده است.

او با بیان اینکه دانشگاه‌های استان در زمینه فعالیت نیکوکارانه دارای پیشینه و سابقه خوبی هستند بیان کرد: با راه اندازی مراکز نیکوکاری، اینگونه خدمات به شکل هدفمند، منظم، با برنامه و همراه با نظارت دقیق در زمینه شناسایی و کمک به نیازمندان انجام خواهد شد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان ایلام با بیان اینکه همکاری کمیته امداد به عنوان بانی راه اندازی مراکز نیکوکاری بسیار امیدوارکننده است ، مطرح کرد: فعالیت این مراکز صرفاً در زمینه کمک‌های مالی نخواهد بود بلکه ما در زمینه فعالیت‌های نیکوکارانه اهداف والاتری داریم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.