تهیه‌کننده سینما:

تنها راه رونق سینما پس از کرونا، اکران فیلم‌های قوی است

سید ابراهیم عامریان معتقد است تنها راه رونق مجدد سینما پس از کرونا، شروع اکران با فیلم‌های قوی و ترجیحا کمدی است.

سید ابراهیم عامریان تهیه کننده سینما درباره آینده سینما پس از کرونا، تغییر در نوع مدیریت آن و عواملی که باعث کشاندن مخاطب حداکثری به سینما می‌شود، در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پس از کرونا مردم به دلایل مختلفی، چون مشکلات اقتصادی و مسائل روحی روانی به هم ریختگی دارند؛ بدین علت باید برای برگرداندن آن‌ها به حالت عادی، تلاش مضاعف کرد و مواردی را در نظر گرفت. یکی از این موارد سینما و به طور قطع انتخاب چند فیلم قوی (ترجیحا کمدی) برای اکران است که می‌تواند در جذب مخاطب حداکثری و عوض کردن حال آن‌ها موفق عمل کند.

این تهیه کننده افزود: اگر بخواهیم پس از کرونا با فیلم ضعیف به سینما‌ها رونق بدهیم، اصلا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و سینما جان نمی‌گیرد و از همه مهمتر مخاطب به عنوان رکن اصلی، راضی نخواهد شد.

عامریان ادامه داد: اگر قرار است شروعی قوی داشته باشیم و حال مخاطب با سینما خوب شود، محکومیم به اینکه همه فیلم‌های در نظر گرفته شده مفرح و با قدرت جذب مخاطب بالا باشند؛ چون اگر حتی یک عدد از فیلم‌های اکرانی ضعیف باشد ضربه دو چندانی به سینما خواهد زد؛ چون باعث می‌شود مشکلات کرونایی برای مردم یادآوری شود.

تهیه کننده «دینامیت» اظهار کرد: ما دعا می‌کنیم کرونا از بین برود و امیدواریم افراد تصمیم گیرنده برای سینما جای یک‌درصد خطا هم باقی نگذارند و هر آنچه که به رونق سینما کمک می‌کند را در دستور کار قرار دهند. همانطور که گفتم تنها راه ممکن برای برگشت سینما به روز‌های بهتر، اکران فیلم‌های قوی است.

عامریان درباره تغییر مدیریت و یا نوع عملکرد آن‌ها باتوجه به اتفاقاتی که کرونا برای سینما به وجود آورد، عنوان کرد: بعید می‌دانم چیزی تغییر کند و همانطور که بود پیش می‌رود. پس در این میان فقط باید به فکر رونق سینما باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.