دومین مرحله از طرح ربیع الاول در بوشهر اجرا شد

به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر دومین مرحله از طرح ربیع الاول در این استان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر گفت: ۱۵۰ بسته گوشت هر بسته به ارزش ۲۰۰ هزار تومان در دومین مرحله از طرح ربیع الاول بین نیازمندان استان توزیع شد.

علیرضا پولاد افزود: این طرح برای توزیع گوشت بین نیازمندان با همکاری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» برنامه ریزی و در هفت استان از جمله بوشهر اجرا شده است.

او ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بوشهر در کنار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت گرم، بسته‌های حمایتی نیز به خانواده‌های استان اهداء کرد.


بیشتر بخوانید


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر عنوان کرد: این ستاد در پی شیوع ویروس کرونا و به منظور حمایت از نیازمندان و کسب و کار‌های آسیب دیده  با شناسایی خانواده‌های نیازمند، ۶ مرحله رزمایش مواسات و همدلی را در بوشهر برگزار کرد.

پولاد با اشاره به اینکه، در این رزمایش‌ها به همت خیرین و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به نیازمندان کمک شده است، گفت:کمک به همنوع و مهربانی نه تنها در دین مبین اسلام بلکه در دیگر ادیان تاکید شده و باید به این امر در شرایط موجود جامعه بیش از همیشه توجه شود.

نخستین مرحله از طرح ربیع الاول همزمان با عید سعید قربان با توزیع کمک میان ۱۵۰ خانواده نیازمند اجرا شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.