خوش‌خبر: دلیل برکناری قائمی را نمی‌دانم/ معروف هفته آینده راهی چین می‌شود

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان درباره قطع همکاری الریان قطر با فرهاد قائمی توضیحاتی را بیان کرد.

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برکناری فرهاد قائمی از تیم والیبال الریان قطر اظهار داشت: عمر ورزشی هر ورزشکار فراز و نشیب‌های زیادی دارد. اتفاقاتی که برای فرهاد قائمی رخ داده، یک موضوع طبیعی است و نمی‌توان در خصوص این بازیکن زود قضاوت کنیم. باید قائمی به ایران بازگردد و خودش در خصوص اتفاقات باشگاه الریان قطر صحبت کند.

او افزود: پیش از این سرمربی تیم الریان خود پیگیر حضور قائمی در این تیم بود. سرمربی تیم والیبال الریان قطر مصر بود که قائمی هر چه سریعتر برای پیوستن به تیم الریان راهی قطر شود تا قبل از شروع لیگ ستارگان قطر در جمع بازیکنان الریان قرار بگیرد.

او ادامه داد: با قائمی تا زمانی که در قرنطینه بود در ارتباط بودم، اما بعد از مسابقات نتوانستم با او ارتباط داشته باشم. باید بعد از بازگشت قائمی به ایران درباره دلیل جدایی او از الریان صحبت کنیم. باید ببینیم آیا اختلافی بین فرهاد و سرمربی تیم الریان بوده است یا به دلیل ضعیف بودن قائمی، قطری ها تصمیم گرفتند فرهاد را کنار بگذارند و آن پست را تقویت کنند.

او تصریح کرد: همین اتفاق برای سعید معروف در روسیه رخ داد و تیم روسی به دلیل اینکه یک بازیکن سرعتی نیاز داشت تصمیم گرفت تا با معروف قطع همکاری کند.

خوش خبر در خصوص وضعیت سعید معروف گفت: سعید معروف یک زندگی بسیار حرفه‌ای در آمریکا دارد و صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کند و هیچ مشغله‌ای به غیر از تمرین و حفظ آمادگی جسمانی خود ندارد. سعید معروف برای حضور در کشور چین و تیم خود مشکل داشت، البته این هفته مشکل روادید او هم حل و هفته آینده راهی چین خواهد شد. او ابتدا ۲۰ روز در چین قرنطینه می شود و بعد از آن به بایک موتور پکن ملحق می‌شود.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درخصوص غفور نیز بیان کرد: امیر غفور هم تمرینات خوبی انجام می دهد. او اول در تهران تمرین می کرد و بعد از شیوع موج سوم کرونا به کاشان رفت و تصمیم گرفت ادامه تمرینات خود را در این شهر دنبال کند. امیر غفور پیشنهاد‌های بسیار خوبی داشت، اما نیم فصل اول بدشانس بود و نتوانست در تیم‌هایی که پیشنهاد داده بودند بازی کند.

او در پایان گفت: غفور به خوبی زیر نظر پزشکان و روانشناسان تمرینات خود را ادامه می‌دهد. غفور در نیم فصل دوم به احتمال زیاد راهی اروپا خواهد شد تا در این قاره دست به توپ شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار