تسلیت استاندار همدان به مناسبت شهادت بهیار همدانی در مقابله با کرونا

 استاندار همدان در پیامی شهادت نخستین شهید مدافع سلامت این استان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سیدسعید شاهرخی استاندار همدان در این پیام آورده است :خبر شهادت نخستین  شهید مدافع سلامت استان همدان شهیده سیده زهرا موسوی ارفع از کادر پرتلاش مرکز آموزشی درمانی سینا فرشچیان که در خط مقدم مبارزه با این ویروس جان خود را از دست داد و به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم فراوان شد.

او ادامه داد : تعداد زیادی از کادر بهداشت و درمان در این مسیر خدمت گذاری جان خود را از دست دادند و برای همیشه نام و یاد آن‌ها در اذهان مردم ماندگار شد.

استاندار همدان در ادامه آورده است : در چند ماه اخیر کادر بهداشت و درمان خط مقدم جهاد، مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا بودند که صادقانه و خالصانه به مردم خدمت کردند و در مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا، تعداد زیادی از کادر بهداشت و درمان کشور  جان خود را از دست دادند.

شاهرخی در پیام تسلیت شهادت این بانوی ایثارگر به کادر زحمتکش بهداشت و درمان ، از مردم خواست: همچون گذشته با توجه به شرایط قرمز کرونایی استان نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی با هدف حفظ سلامتی خود ودیگران، کنترل ویروس کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. 

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.