نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

سپاه در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی پیشرو بوده است

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی گفت: سپاه پاسداران از بدو تاسیس تا کنون در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی پیشرو و موفق بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده  ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد اظهارداشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو انقلاب در همه عرصه‌ها حضور داشت و از انقلاب دفاع و خودش هم در این مسیر به تکامل رسیده است.

او  بیان کرد: سپاه پاسداران از نهال‌هایی است که توسط امام خمینی (ره) در درون انقلاب غرس شد و امروزه شاهدیم که به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: سپاه از دفاع مقدس تا دفاع از حرم و عرصه‌های مختلف علمی و خدمت‌رسانی همواره حضوری فعال داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین محامی تصریح کرد: سپاه امروز در سایه تلاش سرداران شهیدی همچون سلیمانی و شوشتری و بسیجیان انقلاب اسلامی روز به روز حرکتی رو به جلو دارد و لطف الهی شامل انقلاب اسلامی شده است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به ظرفیت‌های ویژه سیستان و بلوچستان افزود: این استان با وجود همه محرومیت‌ها از ظرفیت‌های بی‌نظیری همچون مردمی مهربان، دلسوز و وفادار به انقلاب اسلامی برخوردار بوده و همین امر عرصه خدمت در این استان را به خوبی فراهم کرده است.

امنیت پایداری در سیستان و بلوچستان برقرار است

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه نیز در این مراسم گفت: امروز امنیت پایداری با همه ابعاد در سیستان و بلوچستان برقرار است.

سردار محمد کرمی بیان کرد: تلاش شبانه‌روزی همه پاسداران و بسیجیان در کنار سایر نهاد‌های امنیتی و دستگاه‌ها موجب شده امروز سیستان و بلوچستان به استانی امن و رو به پیشرفت تبدیل شود.

او  تصریح کرد: برقراری امنیت پایدار از وظایف اصلی سپاه است، اما این امر بدون توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و علمی تحقق نمی‌یابد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه گفت: در همین راستا امام خمینی (ره) بسیج را پایه‌گذاری کردند تا نقش‌آفرینی در دیگر عرصه‌ها نیز تکمیل شود و ما امروز شاهدیم بسیج با پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها پیشتاز است.

بیان کرد: ما در همه اقدامات خود باید رضای الهی را هدف قرار دهیم چرا که هیچ چیز بالاتر از این هدف نیست.

 مراسم تکریم سردار امان اله گشتاسبی و معارفه سردار احمد شفاهی به عنوان فرمانده سپاه سلمان ‏سیستان وبلوچستان و جانشین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صبح امروز پنجشنبه با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل ‏سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده، ولی فقیه در این استان و امام جمعه زاهدان و جمعی از مسولان نظامی و انتظامی برگزار شد.

سردار احمد شفاهی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بوده و پیش از این سمت فرماندهی تیپ پیاده انصار الرضا ‏خراسان جنوبی، جانشین فرمانده سپاه خراسان جنوبی، فرمانده لشکر پنج نصر و جانشین سپاه امام رضا را بر عهده ‏داشته است‎. ‎
در این مراسم از زحمات سه ساله سردار امان اله گشتاسبی فرمانده سابق سپاه سیستان و بلوچستان قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.