ضرورت رفع نواقص محور ارتباطی لیکک به بهبهان

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: محور ارتباطی ۴ خطه شهر لیکک به بهبهان از محور‌های پرترددی است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حکمت الله سنایی فرماندار شهرستان بهمئی بر لزوم تسریع در روند رفع موانع و مشکلات طرح ۴ خطه لیکک مرکز شهرستان بهمئی به بهبهان استان خوزستان تاکید کرد و گفت: به منظور خدمت رسانی به مردم شهرستان، مسافران، کاهش تصادفات جاده ای، صرفه جویی در هزینه و وقت مردم، مشکلات و موانع این طرح  برطرف می‌شود.

حکمت الله سنایی با بیان اینکه برای رفاه حال مردم و تسهیل در تردد، روکش دوم آسفالت این طرح به طول ۵ کیلومتر و عرض ۲۰ متر اجرا خواهد شد افزود: اعتبار اولیه برای این طرح در سال ۱۳۹۵  ۱۰۰ میلیارد ریال و برای تکمیل و آسفالت مسیر رفت و برگشت این طرح  ۵ کیلومتری ۷ میلیارد ریال  نیز پیش بینی شده است.

او با اشاره به اینکه با رفع موانع و مشکلات این محور  پرتردد شاهد روان شدن ترافیک و کاهش تصادفات در آن خواهیم بود، از اداره راه و شهرسازی شهرستان خواست تا برای تسریع در اجرای  خط‌کشی و نصب علائم این محور اقدام کند.
 
فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه طرح چهارخطه محور مواصلاتی شهرستان بهمئی به استان خوزستان یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های این شهرستان است گفت: تا کنون ۹۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ و ملی برای اجرای این طرح، هزینه شده است.

سنایی، طول  مسیر رفت و برگشت این محور  برای بهسازی را ۱۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: برای اجرای این محور ۴ خطه   ۲۰۰ هزار مترمربع خاکبرداری  انجام و تعداد ۲۰ حلقه پل، با نظارت مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان  احداث شده است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.