پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در نهاوند

به دلیل عدم اجرای دستورات ستاد مقابله با کرونا و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی یک داروخانه و ۴ واحد صنفی متخلف در نهاوند پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  علی احسان خویشوند، رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا در نهاوند و اعمال محدودیت ها، بازرسی کارشناسان این شبکه از اصناف مختلف با شدت انجام می‌شود.

او گفت: طبق آخرین اخطار و تذکر بازرسان شبکه بهداشت و درمان به مطب‌های پزشکی و داروخانه‌های بخش خصوصی، یک داروخانه به علت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی پلمب شد.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: این داروخانه به دلیل عدم مدیریت بیماران و مشتریان و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی که منجر به ازدحام جمعیت می‌شد؛ طبق قانون پلمب شد.

خویشوند گفت: مطابق مصوبات سی و دومین جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا شهرستان نهاوند تمام داروخانه‌ها موظف هستند با بکارگیری یک یا چند نفر نیروی انسانی ویژه انتظامات نسبت به مدیریت فاصله گذاری فیزیکی مشتریان و بیماران اقدام نمایند.

او با بیان اینکه بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: هر صنفی که بخواهد سلامت شهروندان را بهدخطر بندازد طبق قانون با ان برخورد می‌شود و از شهروندان هم درخواست داریم با این مرکز همکاری کنند.

۴ واحد صنفی در نهاوند پلمب شد

حسین حسنی، رئیس اتاق اصناف نهاوند نیز در نورد بازرسی از اصناف گفت: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در نهاوند فقط اصنافی که مجاز هستند می‌توانند فعالیت کنند و بقیه اصناف باید تعطیل باشند.

او افزود: طی روز‌های اخیر هشت اکیپ اصناف به همراه شبکه بهداشت و نیروی انتظامی از کل مغازه‌های صنفی نهاوند بازدید و بازرسی کردند.

حسنی اظهار کرد: در این بازرسی‌ها به ۱۹ واحد صنفی تذکر کتبی داده شد و ۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قانون پلمب شدند.

رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم که تخلفات واحد‌های صنفی در شهرستان را به اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

منبع:گرونهاوند

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.