بازگرداندن خودرو‌های بومی در خروجی‌های مازندران

خروج خودرو‌های با پلاک بومی مازندران به مقصد استان‌های تهران و البرز تا ساعت ۲۴ امروز ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه با اجرای طرح ممنوعیت خروج خودور‌ها از مراکز ۲۵ استان کشور از جمله استان‌های تهران و البرز، تردد در جاده‌های مازندران به شدت کاهش داشت، گفت:  خروج خودرو‌های با پلاک بومی مازندران به مقصد استان‌های تهران و البرز تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۱۶ آبان ماه ممنوع است.

او افزود:ماموران پلیس راه اکنون در محور‌های سه گانه مازندران مستقر هستند و از ورود خودرو‌های پلاک مازندران به این دو استان جلوگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

سرهنگ قدمی با بیان اینکه ممنوعیت خروج خودرو‌ها از البرز و تهران به مقصد مازندران نیز به شدت در حال اجرا است، ادامه داد: خودرو‌های با پلاک سایر استان‌ها در شهر‌ها یا جاده‌ها در حال تردد هستند که قبل از اجرای طرح ممنوعیت وارد مازندران شده بودند.

او گفت: همه راه‌های مازندران اکنون باز، تردد عادی و روان است.

هراز به روی خودروهای سنگین مسدود است

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح امروز جمعه ۱۶ آبان تا ساعت ۲ بامداد روز بعد در محور هراز ممنوع است.

او افزود: در صورت مشاهده ترافیک روان در جاده‌های استان، امکان لغو این محدودیت وجود دارد.
 
رییس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.