درخشش ژیمناستیک کاران کردستانی در رقابت‌های کشوری

تیم ژیمناستیک هنری کردستان توانست در رقابت‌های آفلاین ژیمناستیک هنری قهرمانی کشور ۱۲ مدال رنگارنگ کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ دور جدید رقابت‌های مجازی ژیمناستیک هنری قهرمانی نوجوانان کشور با حضور استان‌های شرکت کننده در این مسابقات برگزار شد و با درخشش ژیمناستیک کاران کردستانی به کار خود پایان داد.

این رقابت‌ها در ۶ حرکت اصلی دارحلقه، پارالل، بارفیکس، پرش خرک، خرک حلقه، حرکات زمینی و به صورت آفلاین برگزار شد.

تیم ژیمناستیک هنری استان کردستان در رده سنی نوجوانان با هدایت امیدشیخ احمدی به عنوان سرمربی و ادیب شیخ احمدی و سیروان شیخ احمدی در سمت مربیگری با بدست آوردن یک نشان طلا، پنج نقره و شش مدال برنز توانست خوش بدرخشد.

بهیاد فرهمندی ژیمناستیک کار خوش آتیه کردستانی در رشته بارفیکس مقام نخست و نشان طلا را کسب کرد، در بخش‌های پرش خرک، پارالل و قهرمان قهرمانان توانست سه مدال نقره بدست آورد و در حرکات خرک حلقه و دارحلقه نیز صاحب ۲ نشان برنز شد.

همچنین نیما سعیدی دیگر نماینده کردستان در حرکات زمینی و حرکت دارحلقه ۲ نشان نقره را به خود اختصاص داد و در حرکت پارالل نیز توانست یک مدال برنز را کسب کند.

اهورا کاظمی در حرکت بارفیکس یک نشان برنز و در بخش قهرمان قهرمانان نیز عنوان سوم و نشان برنز را از آن خود کرد و احسان رحمانی در حرکات زمینی یک نشان برنز را برای تیم کردستان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.