مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس:

با فرهنگ‌سازی آموزشی، می‌توان موج سوم کرونا را شکست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تاکید دارد که با فرهنگسازی و آموزش می‌توان راه شکست کرونا در موج سوم این بیماری را هموار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  صابر سهرابی در نشستی که به همت خانه نخبگان سلامت فارس (بسیج علمی) و با حضور رئیس بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع) شیراز برگزار شد، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، از همان روز‌های آغاز همه‌گیری بیماری کرونا، با همکاری هنرمندان و فرهنگ‌وران گام‌های بلندی را در راستای آموزش و فرهنگ‌سازی عمومی برای پیشگیری از بیماری کرونا برداشت و تولیدات نمایشی و هنری بسیاری را در این زمینه داشت که بار‌ها بازنشر شد.

او ادامه داد: هنرمندان و فرهنگ‌وران فارسی، بار دیگر نیز این توانمندی را دارند تا برای پیشگیری از بیماری کرونا، دوشادوش کادر درمان، و البته در سنگر آموزش و فرهنگ‌سازی عمومی گام بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: موضوع اصلی همه رویداد‌های دهه فرهنگ فارس را به این موضوع اختصاص دادیم که امید است از این رهگذر هم هنرمندان و فرهنگ‌وران خود آشنایی لازم را پیدا کنند و هم با تولید محتوا‌های هنری جذاب، برای فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی، در کنار کادر درمان، به مبارزه با این بیماری بپردازند.

سهرابی تصریح کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اکنون در موج سوم بیماری کرونا، بار دیگر همه ظرفیت فرهنگی و هنری فارس را برای آموزش لازم به کار خواهد گرفت، زیرا با فرهنگ‌سازی آموزشی، می‌توان موج سوم کرونا را شکست؛ چرا که تنها راه شکست این بیماری، همکاری و هم‌یاری همگانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.