از جنجال برای هیچ تا سکوت در برابر #جان_پدر_کجاستی؟ / بازی رسانه‌های ضدانقلاب با خون ملت افغانستان

جنجال برای هیچ و سکوت در برابر واقعیت‌ها، تناقض آشکار و از ویژگی بارز رسانه‌های خودباخته معاند است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه به وقت تهران خبری با عنوان حمله تروریستی به دانشگاه کابل در رسانه‌ها منتشر شد که متاسفانه در این حمله تروریستی باعث کشته و زخمی شدن ۵۵ تن شد.

در همان ساعات ابتدایی اعلام خبر مردم و بسیاری از چهره‌های سیاسی کشورمان به اعلام همدری با مردم و مقامات کشور افغانستان پرداختند.


بیشتربخوانید


واکنش‌ها تا حدی بود که در توئیتر هشتگ جان پدر کجاستی ترند توئیتر فارسی شد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‏مسئول مستقیم تمامی جنایت‌های داعش، بنیانگذاران آدم‌کش آمریکایی و صهیونیست، تامین کنندگان مالی آن‌ها در منطقه و حامیان آن‌ها هستند. هر قدمی در راستای تقویت هر یک از این جنایتکاران، دشمنی با آرامش، رفاه و صلح منطقه است.

از جنجال برای هیچ تا سکوت در برابر #جان_پدر_کجاستی؟؛ بازی رسانه‌های ضدانقلاب با خون ملت افغانستان

همچنین در ادامه واکنش‌ها سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز در توییتی حمله تروریستی دانشگاه کابل را محکوم کرد؛ و نوشت این مبارزه همه‌جانبه با تروریسم و افراطی‌گری، ‎ایران در کنار مردم و دولت افغانستان ایستاده است.

اما این‌بار نیز رسانه‌های که خود را مدعی آزادی بیان می‌دانند در مقابل این اقدام تروریستی سوکت اختیار کردن و همدردی بزرگ ملت مسلمان ایران با کشور افغانستان را پوشش ندادند.

گفتنی است که حداقل رسانه‌های فارسی زبان خارجی که اخبار ایران را پوشش می‌دهند این خبر را کار می‌کردند، اما متاسفانه رسانه‌های مانند ایران اینترنشنان، بی بی سی فارسی که از خارج از کشور تغذیه می‌شوند و همیشه در زمان‌های حساسی برای ایجاد تفرقه و آشوب به میدان می‌آیند در چنین زمان‌های سر در لاک خود فرو می‌برند و ترجیح می‌دهند جایی که پایه انسانیت در میان است خود را گم و گور کنن.

همین اوایل امسال بود که رسانه‌های معاند خارجی خبری ساختگی و دروغ را در بوق و کرنا کردند که مرزبانان ایرانی تعدای از مهاجران افغان را به داخل رودخانه‌ای در مرز ایران انداخته و باعث کشته شدن آن‌ها شده است.

آنجا بود که باز نیت پلید این رسانه‌های معاند و اپوزیسیون برملا شد و دلسوزی‌های دوغین این رسانه‌های ضد انقلاب غیر واقعی بود و عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران و مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در واکنش به این اتفاقات، ادعا‌ها مبنی بر بازداشت و شکنجه مهاجران غیرقانونی افغان در مرز ایران و افغانستان از سوی مرزبانان ایرانی را به شدت تکذیب و اعلام کرد: "چنین موضوعی در مرز‌های مشترک ایران و افغانستان رخ نداده و صحت ندارد. "

در همین ماجرا نیز مردم ایران دوباره به میدان آمدند و به ابراز همدردی با مردم افغانستان پرداختند و نقشه شوم دشمنان و رسانه‌های بیگانه را نقش بر آب کردند.

تاریخ نشان داده که ملت ایران همیشه در کنار کشور دوست و همسایه خود یعنی افغانستان هست و خواهد بود و همیشه نیز تیر تفرقه اینگونه رسانه‌های معاند به سنگ خورده است.

این تناقض در رفتار رسانه‌های بیگانه به خوبی برای هر دو ملت مسلمان ایران و افغانسان روشن است و هیچ وقت این دوکشور دست از دوستی و برادری بر نخواهند داشت.

منبع: راه دانا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
مرگ بر پدرومادر داعش همان آمریکای تروریست وغرب وحشی وضدبشریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
وای که چقدر غم انگیز است ..آخر به کدامین گناه ما در غم از دست دادن عزیزان افغانستانی همدرد هستیم ای جانیان و ای حامیان غربی امیدوارم هیچوقت در زندگی روز خوش نبینید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه داعش رو
خدا صبر بده به خانواده هاشون
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۲:۲۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
افغانستان تسلیت
به امید روزهای خوب
Iran (Islamic Republic of)
هادی فر
۲۱:۲۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه این جنایتکار ها رو
Canada
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
کی صداقت داشتند که حالا داشته باشند
مزدوران و جیره خواران عربستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ایرانی
۱۹:۲۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
خداوند همه افغانستانی های کشته شده در این حادثه دردناک را غریق رحمت و مغفرت خود قرار دهد ما در کنار کشور دوست و همسایه افغانستان هستیم.آنها نیز مثل ما از دست تروریست‌های آمریکایی و وهابیت در رنج و زحمت هستند و هر روز عده ای قربانی می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
ما ایرانیها هم با شما مردم افغانستان همدردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
جای تاسف داره خدا بهشون صبر بده
آخرین اخبار