دبیر ستاد امر به معروف استان سمنان خبرداد؛

تعلیم ۷۰ طلبه سمنانی برای مدیریت انقلابی

حجت‌الاسلام انصاری‌نیا از برگزاری دوره مدیران در تراز انقلاب اسلامی ویژه روحانیان استان خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی، ۷۰ طلبه جوان حضور خواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام محسن انصاری‌نیا دبیر ستاد امر به معروف استان سمنان از برگزاری دوره‌های تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی برای اولین بار در استان با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برای طلاب جوان با حفظ شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

او با بیان اینکه این دوره‌ها با تعداد معدود در غرب و شرق استان سمنان برگزار می‌شود، ابراز کرد: نشست توجیهی این دوره در ۱۵ آبان ۹۹ برگزار شد و طی آن مقرر شد که ۷۰ طلبه طی ۱۵ سرفصل و موضوع برای تربیت یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی توسط برجسته‌ترین و ممتازترین اساتید کشوری تعلیم ببینند.

دبیر ستاد امر به معروف استان سمنان با بیان اینکه مدت دوره ۱۷ روز به صورت غیر متناوب خواهد بود، ابراز کرد: در دوره‌های آتی، طلاب مستعد بیشتری پذیرش خواهند شد همچنین این دوره برای تربیت با توجه به نگاه تمدنی به حاکمیت اسلام و نیاز به کادرسازی برای انقلاب اسلامی مخصوصاً در بین روحانیان که علمدار نظام اسلامی هستند، ضرورت دارد.

انصاری نیا با بیان اینکه تبیین اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص) و آشنایی با هندسه معرفتی امامین انقلاب در کنار چیستی و چگونگی مدیریت و تشکیلات اسلامی در زمره محور‌های این دوره است، تاکید داشت: در این دوره روش تحلیل مسائل سیاسی، شناخت جریان شناسی فکری، فرهنگی و سیاسی ایران معاصر، آشنایی با نظام تربیتی اسلام، شناخت شیوه‌های تبلیغی مؤثر و آشنایی با اسناد نفوذ دشمن تدریس خواهد شد.

او با بیان اینکه تبیین نهاد امامت، عملیات روانی و تاکتیک‌های امروزی نظام سلطه و سواد رسانه و دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه خوانی، غرب شناسی و تأثیر مطالبه‌گری در شکل‌گیری و تحکیم جامعه اسلامی در زمره دیگر بخش‌های این دوره است، گفت: اولویت‌های جامعه اسلامی و نحوه ورود به آن‌ها از طریق تشکل‌های مطالبه‌گر مردم نهاد، راه‌کار‌های تقویت مسئولیت پذیری اجتماعی و… در زمره دیگر بخش‌های این دوره آموزشی خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف استان سمنان با بیان اینکه تربیت مدیران مطالبه‌گر از جمله رویکرد‌های این دوره است، ابراز داشت: تصدی‌گری این دوره با سپاه قائم آل محمد (ص) استان و متولی آن با ستاد امر به معروف استان خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.